![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg har sikkert gjort det hundre ganger på FR sine sider og aldri hatt noe problem med å taste riktig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg opplever det også vanskelig å se hvilke bokstaver man skal taste inn. Ofte er de vanskelig å skjelne i og l, r og n osv.
En annen irriterende ting er at Ryanair har gjort det enda vanskeligere å unngå reiseforsikring. Det holder ikke å krysse av for at man ikke ønsker forsikring. Neida, man må velge ingen reiseforsikring fra en lang liste med land. Når man har gjort det, får man mange advarsler om hvor farlig det er å ikke bestille reiseforsikring og et nytt spørsmål om man er sikker på at man likevel ikke vil ha forsikring. Alt i et hjemmesnekra design og med verdens styggeste fargekombinasjoner, selvsagt.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Må si meg helt enig med Trådstarter. Dersom jeg skal fylle inn disse captchaene hos Ryanair må jeg først refreshe en god del ganger fram til jeg finner noe jeg tror jeg kanskje skal klare å tolke riktig. Deretter er det bare å prøve seg fram og håpe det beste. Av og til blir det riktig, men slett ikke alltid. Jeg kan til en viss grad forstå hvorfor enkelte virksomheter velger å bruke denne typen løsninger (for å unngå diverse nettroboter), men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig å bruke en løsning som det er så utrolig vanskelig å lese ordet/bokstavkombinasjonen som skal inntastes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair Sun - Ryanair satser på polsk charter -> Blir Ryanair Buzz | Someone | Flyforum | 17 | 06-09-2021 11:18 |
Alt som er galt med Ryanair (var: Ryanair øker i Norge (splittet)) | LN-VLE | Småprat | 24 | 19-04-2013 11:18 |
Ryanair booking nede | Pjokken | Reiseforum | 0 | 26-11-2009 10:51 |
AY booking... | SQ 777 | Reiseforum | 6 | 05-08-2009 05:15 |