![]() |
|
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja ja.... Jeg syns ihvertfall det er positivt at SAS starter en del ruter fra andre steder enn basene i CPH, OSL og STO!
Selv om det kan virke lite rævdiltende i f.t. DY så er det en måte å bruke både fly og crew i off-peak perioder som midt på dagen i uken, og ikke minst lørdag og søndag, hvor SAS har hatt fly parkert og uforholdsmessig med crew med lav produksjon og mye standby. Dette er nok ikke de heftigste high yield rutene, men langt bedre enn alternativet. Den evinnelige landskampen hver gang det er snakk om en ny rute kan jeg imidlertid godt klare meg foruten....! Så gratulerer til GOT - håper det kommer flere! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BRA/Malmö Aviation åpner Göteborg-Umeå | FlightDeck | Flyforum | 0 | 09-07-2015 19:42 |
Sun-Air/British Airways åpner Göteborg-Cambridge | FlightDeck | Flyforum | 7 | 18-02-2015 17:20 |
SAS åpner superkort vinterrute fra Göteborg til Åre/Östersund | FlightDeck | Flyforum | 1 | 11-10-2012 08:29 |
Norwegian åpner sju nye direktelinjer fra Göteborg | Jens W | Flyforum | 30 | 09-03-2011 23:54 |
Ryanair åpner Haugesund-Malaga | FlightDeck | Flyforum | 1 | 25-02-2010 18:12 |