Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 20-05-2012, 00:23   #121
Kanon
ScanFlyer Molded

Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Litt forskjell på hypotetiske tankekontroll bølger og flere tusen watt med radar...
Pass på nøttene
Kanon is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2012, 01:19   #122
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Haarper C. Bilderberg's Avatar

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Nå er jeg uheldigvis fanget ganske dypt inne i dette, og det er reglement som sier hva jeg kan ha på hodet, men har både klær og sko som skal være anti-statiske og håper at dette skal redusere farene noe. Er desverre en stor sender like i nærheten her, så er litt bekymret og enkelte som er nær meg til daglig har kommentert min oppførsel
Jeg skal ikke lyve for deg: Når folk rundt deg legger merke til uvanligheter med oppførselen din, er det grunn til panikk. Da er situasjonen så alvorlig at du er nødt til å hive deg rundt for å unngå de mest alvorlige konsekvenser. Men du er heldig som har meg til hjelp! Bare gjør som jeg sier.

Det er fint at du har klær og sko som er antistatiske. Dette er en god start, men jeg er redd for at de klærne ikke vil hjelpe deg særlig mye så lenge du ikke har en jordet aluminiumshatt på hodet. Dette må du skaffe deg snarest! Du må også skaffe deg en FM-radio og feste på hodet, og med tanke på din alvorlige situasjon, må du bruke denne døgnet rundt!

Når det gjelder den lokale senderen, så representerer den en stor trussel mot deg, og den må du øyeblikkelig uskadeliggjøre! Jeg anbefaler deg at du skaffer masse orgonite og graver dette ned på strategiske plasser rundt senderen og ditt eget hjem. Se denne informasjonsvideoen på Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=1-H4UlDniOU
Deretter les mer om orgonite på ethericwarriors.com. Lykke til!
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2012, 08:24   #123
hstad
geocaching traveler

hstad's Avatar

Feste en fm radio på hodet, jahaja!!! Forklar oss teorien bak dette da, basert på vitenskap og ikkje mumbo jumbo.

Det du sier om Gardermoen og underjordiske shelter og planet x. Hvordan skal man rekke å få til dette på 6 mnd?
Hvordan unngår man at de som jobber der forteller andre om det?

Det innlegget ditt om aluminiumshatt og radio er vel det endelige beviset for at du troller. Hvis ikkje har du et seriøst problem!!
hstad is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2012, 08:36   #124
seilfly
Infrequent traveller ;-)

Ikke for å virke flåsete, men hvordan skal du kunne jorde en aluminiumshatt tilsynelatende uten at du har et eneste snev av bakkekontakt? :-D

Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason

seilfly is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2012, 14:45   #125
Svoosj
ScanFlyer Blue

Svoosj's Avatar

Litt plantejord i folien holder lenge, seilfly. Hstad: De som jobber der er jo involvert selv, beviset ligger jo i at de ikke har sagt noe her på forumet.
upcoming: osl-trd, trd-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-boo, boo-osl, osl-sog, sog-osl, osl-cdg, cdg-osl, osl-sdn, sdn-osl, osl-aal, aal-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-txl, txl-osl, osl-trd, trd-osl, osl-bgo, bgo-osl, osl-trd, trd-boo, boo-osl, osl-aal, aal-trd, trd-osl
Svoosj is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2012, 15:21   #126
seilfly
Infrequent traveller ;-)

Kanskje det er derfor Forsvaret har fullers jord. ABC rens & jording av stridshjelmen...

Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason

seilfly is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 00:28   #127
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Haarper C. Bilderberg's Avatar

Quote:
Originally Posted by hstad View Post
Feste en fm radio på hodet, jahaja!!! Forklar oss teorien bak dette da, basert på vitenskap og ikkje mumbo jumbo.

Det du sier om Gardermoen og underjordiske shelter og planet x. Hvordan skal man rekke å få til dette på 6 mnd?
Hvordan unngår man at de som jobber der forteller andre om det?

Det innlegget ditt om aluminiumshatt og radio er vel det endelige beviset for at du troller. Hvis ikkje har du et seriøst problem!!
Oppfattelsen av hva som er vitenskap og det du kaller "mumbo jumbo" har alltid vært et stridstema! Det var en gang man ble latterliggjort hvis man sa jorda var rund også! Jeg føler ikke at jeg trenger å utdype dette temaet noe mere!

Når det gjelder utbyggingen på Oslo lufthavn, så er ikke dette et nytt fenomen. Det har alltid blitt gravd og bygget der, helt siden tyskerne opprettet en militær flyplass der under krigen. Det vi ser nå er bare siste ledd i en lang rekke utvidelser. Dessuten er denne fasen av arbeidet synlig, i motsetning til alt dem allerede har gjort i den dypeste hemmelighet langt under jorda.

På Gardermoen finnes det allerede massevis av underjordiske installasjoner og tunneler. Husk at det norske forsvaret har flere transportfly stasjonert der, og dem trenger lagringsplass til alt dem flyr ut og inn av landet. Dessuten er det også hemmelige operasjonssentraler og laboratorier der. Hvis vi visste alt som egentlig foregår der oppe, ville vi blitt forbløffet alle sammen!

Når det gjelder NWOs metoder for hemmeligholdelse, så er dette ting dem er eksperter på. For det første så bruker dem minst mulig mennesker til arbeidet. Der det er mulig blir det brukt avanserte roboter og maskiner. NWO har tilgang til teknologi vi ikke engang aner eksisterer, og det er tenkelig at dem kan ha fått dette overlevert fra utenomjordiske vesener.

For det andre, så bruker dem hjernevask og mindcontrol på en god del av de menneskene som jobber der. Flesteparten av de ansatte som ikke har lederfunksjoner eller andre viktige roller blir utsatt for dette. Dette er gamle CIA-teknikker, og har blitt brukt med stort hell i flere tiår.

Noen av de ansatte er også fullstendig klar over hva som skjer, men dem er så impliserte at dem ikke ønsker noen avsløringer. Dessuten vet dem bedre enn noen andre at Illuminati er over alt og kan straffe dem for ulydighet og eventuelle avsløringer.
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 06:45   #128
Basse-HAU
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by Haarper C. Bilderberg View Post
Når det gjelder utbyggingen på Oslo lufthavn, så er ikke dette et nytt fenomen. Det har alltid blitt gravd og bygget der, helt siden tyskerne opprettet en militær flyplass der under krigen. Det vi ser nå er bare siste ledd i en lang rekke utvidelser. Dessuten er denne fasen av arbeidet synlig, i motsetning til alt dem allerede har gjort i den dypeste hemmelighet langt under jorda.

På Gardermoen finnes det allerede massevis av underjordiske installasjoner og tunneler. Husk at det norske forsvaret har flere transportfly stasjonert der, og dem trenger lagringsplass til alt dem flyr ut og inn av landet. Dessuten er det også hemmelige operasjonssentraler og laboratorier der. Hvis vi visste alt som egentlig foregår der oppe, ville vi blitt forbløffet alle sammen!

Når det gjelder NWOs metoder for hemmeligholdelse, så er dette ting dem er eksperter på. For det første så bruker dem minst mulig mennesker til arbeidet. Der det er mulig blir det brukt avanste roboter og maskiner. NWO har tilgang til teknologi vi ikke engang aner eksisterer, og det er tenkelig at dem kan ha fått dette overlevert fra utenomjordiske vesener.
Ikke merkelig at det finnes operasjonsrom ol. under bakken det, det er jo her den norske MIB enheten holder til
Og den nye radaren de setter opp er nok en ufo
Basse-HAU is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 06:49   #129
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Er det bare meg, eller er det andre her som ogsaa er 97% sikre paa at Mr. Bilderberg er et tidligere eller eksisterende forummedlem som "drar dere i beinet"?

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 07:12   #130
hstad
geocaching traveler

hstad's Avatar

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Er det bare meg, eller er det andre her som ogsaa er 97% sikre paa at Mr. Bilderberg er et tidligere eller eksisterende forummedlem som "drar dere i beinet"?
La oss nå inderlig håpe det, hvis ikkje bør vi be dikemark ta ein kikk trur eg!! han kan jo ikkje svare på enkle spørsmål om teorien sin engang
hstad is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 07:22   #131
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Thumbs down Re: Kondensstriper = forgiftning?

Quote:
Originally Posted by hstad View Post
La oss nå inderlig håpe det, hvis ikkje bør vi be dikemark ta ein kikk trur eg!! han kan jo ikkje svare på enkle spørsmål om teorien sin engang
Han eller hun svarer jo relativt detaljert noen ganger saa det kan jo vaere at personen er relatert til bransjen.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 09:18   #132
AggTouchdown
ScanFlyer Gold

Quote:
Det er vel ganske sikkert at det er snakk om et godt gammeldags "troll" ja.
AggTouchdown is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 10:22   #133
jameson82
Flysitter

jameson82's Avatar

Den bemerkningen om starmegado gjorde meg 100% sikker på at det er en av "oss" i forkledning ;-)
Old 21-05-2012, 11:47   #134
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

Fantastisk tråd dette ;-)
Det er jo ikke tilfeldig at jeg opererer fra Mosjøen .....

"Når det gjelder meg, så vet jeg allerede at jeg skal dra før 2012 til et område i Mosjøen hvor
vi har et dyptgående underjordisk militært anlegg. Der er vi delt inn i sektorer (rød, blå og
grønn). Disse leirene er blitt bygd for lenge siden.
Alle sektorene og basene er koblet sammen via tunneler og har såkalte skinnebusser som
kalles “NOAH 12″ (som i Noahs ark) som kan ta deg fra en base til en annen. Dette er for at
de skal kunne være i kontakt med hverandre. Kun store dører separerer de slik at hver enkelt
sektor ikke blir kompromittert på noe vis. Skinnebussene er transportmidler mellom de ulike
basene under jorden. De har systemer med disse overalt. De er hovedsaklig benyttet av
militæret som kontrollerer alle sammen."

http://blog.ingenlimits.net/2008/11/...elite-i-norge/

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci

Farmer is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 12:13   #135
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Eller jeg. Agent JoeW og jeg skal etter 'episoden' gjenoppbygge flyplasshandling etter nye og revulosjonerende metoder som er under utvikling i Frankrike.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 12:20   #136
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Eller jeg. Agent JoeW og jeg skal etter 'episoden' gjenoppbygge flyplasshandling etter nye og revulosjonerende metoder som er under utvikling i Frankrike.
Du mener 1+1+1+1 triple aisle A320 med 16 cargodører og 16 highloadere for å forbedre turnaround med 2 1/2 sekund??
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 12:24   #137
JoeW
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Nå må ikke du avsløre det hemmelige "webmøtet" vi hadde med Toulouse om dette i går..!

...men om Agent Tommy777 vil sende en tank med Tanqueray begynner det nok å hjelpe!

Quote:
Originally Posted by Tommy777 View Post
Du mener 1+1+1+1 triple aisle A320 med 16 cargodører og 16 highloadere for å forbedre turnaround med 2 1/2 sekund??
Tror vi har kommet frem til at konseptet passer best til en reintroduksjon av A318!
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 12:30   #138
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Det er jo ikke tilfeldig at tunnellen i Mosjøen har sideganger til Coal Mountain ved Atlanta og Toulouse.....
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 12:32   #139
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Etter Tandberg radioen tapet til huet kommentaren er jeg 100% sikker
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2012, 13:43   #140
Svoosj
ScanFlyer Blue

Svoosj's Avatar

Quote:
97% sikker på det motsatte. Hvis du leser det han skriver nøye ser du at han helt gjennomført bruker "dem" istedet for "de". Dette er det kun ekte paranoide og drevne aviskomentarfelt-forfattere som klarer.
upcoming: osl-trd, trd-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-boo, boo-osl, osl-sog, sog-osl, osl-cdg, cdg-osl, osl-sdn, sdn-osl, osl-aal, aal-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-txl, txl-osl, osl-trd, trd-osl, osl-bgo, bgo-osl, osl-trd, trd-boo, boo-osl, osl-aal, aal-trd, trd-osl
Svoosj is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules