![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://rha.no/nyheter/prover-de-a-fo...rden-1.7223662
Blir menneskeheten utsatt for klimapåvirkning, medisinske eksperimenter og forgiftning via flyutslipp? Dette er noe Mike Cechanowicz (62) fra Åros bruker mye tid på å kartlegge. Fant denne artikkelen i avisen i dag, jeg har ikke hørt noe om denne konspirasjonsteorien før, og henger meg ikke akkurat på hans synspunkt. Men når jeg leser noen av hans uttalelser så lurer jeg på om det er noen her som vet noe, eller hørt noe om det samme? Tar med et par sitater fra artikkelen: "På Internett florerer det av skeptikere som tror en begrenset elite av politikere, militære, frimurere og bedriftsledere er i ferd med å ødelegge menneskeheten. Cechanowicz er en av dem, og hevder at det mange tror er kondensstriper etter fly, i realiteten er dumping av gift, klimapåvirkning og militær forsvarsteknologi – populært kalt chemtrails." "Jeg har snakket med piloter i SAS som heller ikke skjønner dette her. Flere av dem har flydd bak fly som slipper ut stoffene og filmet hele seansen." "De kjøper opp aluminiumsavfall og kjører det opp i fly for så å pøse det ut i luften. Det er til og med kommersielle flyselskaper som har blitt fersket i dette, sier han." --- Hvem er så disse selskapene? Og hva er det noen SAS piloter ikke skjønner?? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kondensstriper eller ikke | Vede | Småprat | 3 | 31-08-2020 23:25 |
Turboprop - kondensstriper | kekker | Småprat | 7 | 10-05-2017 12:54 |
Kondensstriper | Flybird | Flyforum | 10 | 20-10-2009 10:47 |
Forsøk på forgiftning av NP ansatt | learjet | Flyforum | 33 | 26-05-2007 00:43 |