![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Faktum er at de fleste fly vi ser er skinnende rene. Vi forventer det. Vi forventer ikke det samme av busser midtvinters, eller tog som har kjørt bergensbanen, men vi forventer det av fly.
Vi forventer at fly blir kontinuerlig vedlikeholdt og dullet med på alle tenkelige vis. Tegn på andre ting kan utløse irrasjonelle mistanker om at ting ikke er som det skal med selskapet og vedlikehold. Hvis de ikke har råd til å skvette litt vann på flyet, har de råd til ordentlige piloter? Å fremstå nogenlunde striglet og profesjonell er viktig i alle yrker, (jo, selv i rockebransjen) men få steder har vel dette mer betydning enn for noen som lever av å selge en forestilling om fullstendig kompromissløs sikkerhet? Var en gang passasjer på et fly, det var leaset inn av norwegian forøvrig, hvor jeg synes ting så så slitent og forsoffent ut innvendig, at jeg noterte registreringen og bestemte meg for å ikke noengang sette mine bein på det flyet igjen. Første og eneste gang jeg har vært så bestemt kun utifra overfladisk inntrykk. Rakk aldri å finne ut om jeg ville gjennomført boikotten: http://aviation-safety.net/database/...?id=20071130-0
upcoming: osl-trd, trd-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-boo, boo-osl, osl-sog, sog-osl, osl-cdg, cdg-osl, osl-sdn, sdn-osl, osl-aal, aal-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-txl, txl-osl, osl-trd, trd-osl, osl-bgo, bgo-osl, osl-trd, trd-boo, boo-osl, osl-aal, aal-trd, trd-osl |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dagens: Her trengs det både maling og vask? | Someone | Bilder & foto | 5 | 29-04-2010 16:03 |
trenger muligens en vask.. | rampen | Bilder & foto | 8 | 09-12-2007 01:19 |
SAS Bagasje-service ! | linium | Flyforum | 4 | 26-10-2007 12:27 |
SAS relanserer service | imm | Flyforum | 40 | 09-09-2007 04:12 |
Siden vi snakker om vask ... | LN-MOW | Flyforum | 5 | 06-05-2005 02:48 |