![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God skjærtorsdag fra Møre og Romsdal, litt bedre vær nå enn de siste dagene. Fikk nå tatt meg en skitur i går. Dagens hermetiske nyheter er kjøpt fra lokale bensinstasjonen (Dagbladet sin redaksjon avsluttet 2 april, VG sin redaksjon avsluttet i går kl 18:00) Veldig stille på veiene i dag, ikke så mye tungtrafikk som det vanligvis kjøres her i fylket. Selv transportbransjen må ha litt fri de også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() God morgen fra en stuffed animal fri atmosfære i Chicago ![]() Sent hjem fra en lang dag i Colorado Springs med tidlig telefonkonferanse på morran betyr mye kaffe på gang. I dag har man endelig time hos en skikkelig ryggspesialist. Selv om man har blitt bedre med PT den siste måneden, håper jeg han finner en løsning på problemene jeg har hatt. Har også bestemt at vi shutter ned Chicagokontoret kl 1200 i dag og melder påske. Fri i morgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra San Fransisco. Pent kjølig vær... Hjem i morgen.. Ole B hilser sine kompiser på LHR...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Vierli. Ble to-sifret antall km på ski idag og man holdt lett avstanden til resten av familien og godt er da det. Snart litt Sauna som nok blir etterfulgt av litt pils. Hardt liv dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da har man fått bestilt seg billetter til neste uke. Ett nytt flyselskap og 2 nye flytyper. Det i tillegg til en drøss bonuspoeng, gjør det til en ganske så grei uke håper jeg!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Og det er, Biz ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ikke mer spennende enn NextJet i Saab340 og en BlåEin 717
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God kveld fra Nittedal
Her har påske roen senket seg over familien. Tråkket avgårde for en liten skogstur i formiddag, men måtte snu pga tykt islag på skogsveien. Litt kjølig var det også, men veldig deilig. Første påsken på mange år familien er samlet og jeg ikke jobber. Vel, det blir litt web training som må gjøres klart før jeg skal på tur til Korea om to uker. Fikk beskjed før påsken om reiserute og det legges opp til at jeg får to nye flytyper. Nedover blir det å fly den lett eksotiske 747-400F og hjemover ser det ut som det blir vpr egen 380 til FRA. Gleder meg ![]() Ønsker alle en fortsatt god skjærtorsdag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra DXB! | PettR | Flyforum | 16 | 05-09-2014 21:59 |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 24-07-2014 17:57 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra DXB | nime | Flyforum | 12 | 08-09-2013 18:44 |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 16-08-2012 15:27 |