![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sitter i lounge (veldig fint btw!) i ist, skulle til bkk i C men er satt i eco. Prøver å få kommet meg over på ist pvg istedet, der er det visst et ledig sete. Står oppført med 77W, hvordan er det i bussiness i forhold til 330?
De tilbød meg en gratis r/t hvor som helst i business som kompensasjon på downgraden, men da jeg sjekket nærmere så var det bare bkk - ist, eller hvor som helst til ist. osl - bkk gikk ikke.. så da er det jo ikke så mye vits i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Turkish sine 777 har vel alle de beste setene, så vidt jeg vet... (Bekreftes av Seatguru, ser det ut til).
Men en t/fra IST hvor som helst hadde jeg nok tatt, for det er jo ikke så dyrt OSL-IST? Last edited by AirbusTrond; 31-03-2012 at 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk akkurat boardingpass på ist pvg, 2G. Fra seatguru ser det ut som det er first? hvis expertflyer er riktig med at det er 77w da..
men jeg får også en ist pvg r/t i C ! Så da ble jo utfallet ganske ok da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
nei, er nok denne, med 2 -3-2 seating
http://www.seatguru.com/airlines/Tur...777-300_V2.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ok, vanskelig å finne ut av disse tyrkiske turene. Du får uansett mer enn nok av god mat!! Husk bare å mase påpasselig nok, så får du drikke til maten også! Ingen grunn til å vente på at de skal spørre deg om hva du vil ha å drikke, for de gjør de ikke... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvordan skal du komme deg fra PVG til BKK da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
jeg skulle egentlig til PVG ! har cx billet bkk hkg pvg t/r. så må bare sjekke om de kansellerer returen pvg hkg bkk, nå som jeg ikke møter opp på første par legs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ellers, når man først er her innom, så forventer vi selvsagt en trip report, etter hvert! Fint om noen kan balansere mitt syn på Turkish.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Wifi på flighten, det trekker opp!
Men er ikke imponert over turikish generelt. websiden /online sjekk inn er håpløs. Og hvorfor var det c3 ifølge expertflyer i går 22 timer før avgang, når det er overbooket idag? Ganske kaos på ist idag, nesten alle fly var forsinket. Nå kommer maten ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Når det gjelder returen, er det vel et spørsmål om biz eller ikke biz når spørsmålet skal besvares på om du blir nektet bare retur eller ikke. Har du eco billett som ikke kan endres, bør du nok kjøpe ny billett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ikke særlig imponert av Turkish her. Du burde mottatt minst 1000 euro for nedgraderingen i tillegg til ombookingen, de kan stikke en gratis t/r ut av IST ett visst sted dersom du spør meg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hvordan er det å komme inn i Kina uten gyldig returbillett?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ingen problemer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Men ganske dårlig at de ikke kun gi meg en BKK - OSL billett, bare BKK IST er jo ikke så praktisk. Og fribilletten står i R klasse. Jeg sjekket R klasse på expertflyer for ca 10 forskjellige datoer i mai og juni uten å finne noe som helst åpent. Det kan kanskje hende at de manuelt åpner hvis det er ledig i C .? hvis ikke kan denne fribilletten vise seg å være verdiløs. Ellers så var det en fin flight, men alt annet med turkish synes jeg er ikke så bra. Webside, checkin som nevt, men også på flyplassen. Det var flere stykker i loungen da jeg kom som ikke hadde rukket flyet, fordi skjermen i lougen sa "wait in louge". Og ca 50 min før min flight sto det Boarding. jeg gikk da fordi jeg ikke visst akkurat hvor langt det var til min gate. Da jeg kom til gaten sto det fremdeles boarding, men ingen boarding var å se. Jeg spurte og hun sa nei de boarded ikke. Og 5 minutter senerer så kom forsinkelsen på 45 min opp. Det sto fremdeles new time 1:20 OG Boarding på skjermen da jeg kom tilbake i loungen. 15 mintter senere kom wait in lounge opp. Kan det være en sammenheng med at de valgt å nedgradere meg med den veldig billige J billetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det kan være at uten status og laveste bookingklasse blir degradert først. Sk gjør det iallfall sånn. Hadde billig eco med sk i Norge en gang med gullstatus. Noen hadde glemt å sjekke status før de tok meg av flight. Endte opp med 4000 nok, og gratis hotell for å reise dagen før.
Moralen er: fly mer og Skaff deg status:-). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL Turkish B777-300ER IST-OSL-IST 22.04.2019 | raider66 | Spotteralerts | 1 | 22-04-2019 12:11 |
ZQN-AKL-HKG-TPE-BKK-IST-OSL (2014) | SeatBelt | TripReports | 26 | 07-01-2016 15:44 |
OSL-IST-EZE-IST-OSL og comfort class hos TK | geirfugl | Reiseforum | 12 | 10-06-2014 14:14 |
OSL-IST-BKK (2013) | SeatBelt | TripReports | 15 | 02-04-2014 11:22 |