![]() |
|
![]() |
#8 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Prøv å bestem deg for hvilke fabrikat du vil satse på, gå for et etablert merke, da er det større utvalg, både nytt og brukt på både hus og objektiv. Kan være greit å prøve forskjellige fabrikat og kenne åssen det føles å holde/bruke de, viktig at det føles riktig/godt å ha det i henda. Prøv bekjente og kamerater sine kamera'r så du er sikker på hva som føles riktig for deg.
Start med et kamera som ikke er så avansert slik at det er lett å lære seg å bruke og å forstå forskjellige funksjoner. Siden kan du oppgradere både kamera og objektiv, og samtidig bruke optikken fra det første huset på neste kamera osv. Legg gjerne mest vekt (og penger) på objektiv en på hus. Husk også at det er fotografen som bestemmer hovr bra bildene blir, det hjelper ikke med et flott, dyrt og avansert kamera hvis du ikke kan bruke ogforstå de forskjellige funksjonene. selv startet jeg med et billig Nikon D40 gikk så til D80 og har nå et D300s, og bruker flere objektiv som jeg hadde til det første kamerahuset. Lykke til ![]() TK ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Anbefaling til reiseadapter | hifiman | Reiseforum | 20 | 20-02-2016 16:36 |
Anbefaling til PC Bag/Koffert som er lovlig i kabin (55x40x23) | Tjab | Reiseforum | 2 | 08-05-2013 13:58 |
en liten anbefaling til nettside | petru26 | Bilder & foto | 2 | 29-11-2010 20:34 |
Haster! Anbefaling til hotell i Bkk om vi blir askefaste | HS-TGA | Reiseforum | 17 | 21-04-2010 13:00 |