![]() |
|
![]() |
#41 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Edit: jeg tror på ingen måte det er noe dårlig hotell, men man kan antagelig finne flere hundre strandhoteller rundtom i verden som er til forveksling like. Prøv å finne ett hotell som ligner Marina Bay Sands!
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 28-02-2012 at 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Kunne ikke tenkt meg safari til fots, det høres ut som et forsøk på Darwin award. ![]() Forslag til spektakulære safari lodges med ordentlige vegger mottas med takk.
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Det er også større sannsynlighet for at de stryker med i en trafikkulykke på vei til Kruger, enn at et dyr kommer inn i teltet ditt og tar en bit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Amatør
|
![]()
Lufthansas tilbud til Singapore satte inn nådestøtet for min del, årets 17 mai blir tilbringt i Singapore og på Marina bay Sands. Siden slutten av det planlagte oppholdet var betydelig dyrere hos Marina bay blir de to siste nettene tilbringt på Hilton Singapore Hotel..
Totalpris på alt landa på rett under 7k i sju dager. Fornøyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Amatør
|
![]()
Det stemmer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor bestilte du hotelloppholdene? 7k for 5 dager på MBS hørtes veldig billig ut, selv før fly og Hilton er trukket fra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Noen som har bodd i Abraj Al-Bait Tower?
![]() |
#50 |
Amatør
|
![]()
Hotels.com, de hadde bedre pris enn det MBS tilbød selv. Forresten, det er ikke noe forarbeid innen en Singaporetur i form av Visasøknader f. eks?
Ser ikke ut som at det er noe når jeg googler, men man vet aldri.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Nei, bare pass på å ikke ha med deg tyggegummi eller annet tvilsomme saker.
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
*EDIT* robertaas slo meg med to minutter Nei, du slipper visum for å reise til Singapore. Du får innreisekort på flyet som du må fylle ut, that's it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jin Jiang hotel(tror jeg det heter) i det kommende Shanghai tower vil bli verdens høyeste. Ferdigstillelse i 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Front section flyer
|
![]()
Hvor billig klarte du å få det? Finner ikke et rom under 1600.- kr natta via hotels.com
![]() |
#55 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vet ikke helt om jeg vil kategorisere Marina Bay Sands, seilet i Dubai eller andre Las Vegas lignende hotell spektakulaere. Snakker vi ekstraordinaere og spektakulaere luksushoteller, har jeg ganske mange aa komme med, mer enn de aller fleste. For meg er en hotellopplevelse mye mer enn utsikten, det er faktisk noe av det viktigste med hele turen
Fra turen jeg er paa naa, startet vi med Park Hyatt Tokyo som er ett av verdens beste hoteller. Rom tildelt: Park Suite, 126 kvadrat, Mount Fuji view. Stua ![]() Velkomstbrev ![]() Paakledningsrom og skap ![]() Entre ![]() Soverom ![]() Bad ![]() Amenities i massevis fra hoeykvalitets Aesop ![]() ![]() Japsedass med varmekabler ![]() Vann som ble paafyllt daglig ![]() Last edited by Tommy777; 01-03-2012 at 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Stua fra annen vinkel
![]() Minibar ![]() Typisk asiatisk vannvarmer ![]() Japansk temekker ![]() Mer minibar ![]() Nypresset juice ![]() ![]() Mer minibar ![]() ![]() ![]() Mye original kunst overalt ![]() Kunst i gangene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kunst i heisen
![]() Hoved restauranten ![]() Frokost (gratis for Diamonds) ![]() ![]() ![]() ![]() Frokosten servert til minste detalj ![]() ![]() Daglig amenity i suiten ![]() ![]() Utsikt fra suite 4419 ![]() Respektabelt utvalg til fornuftige priser i hotellets deli ![]() ![]() Romservice frokost 2. dag ![]() ![]() Boeker og kunst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Teaser fra Park Hyatt Maldives, Hadahaa
Velkomst amenity ![]() Pool Villa 26 med privat strand ![]() Valgte aa si nei til overwater villa, mye mindre, ikke basseng og utrolig grunt rundt villaen, saa man kan ikke svoemme ut paa dagen (low tide) Utendoers dusj ![]() Soverom ![]() Utsikt ![]() Gratis daglig Diamond sunset drinks og diverse snadder ![]() ![]() ![]() Hovedbassenget ![]() Mye god lokal mat servert (selvsagt dyrt her) ![]() More to come |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Hadde du for eksempel heller dratt til Conrad Maldives Rangali Island og tatt bilder fra restauranten de har under vann der så er det noe unikt og spektakulært som man ikke kan se mange andre steder. ![]() Eller hva med et slikt rom? ![]()
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 01-03-2012 at 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor får jeg 2 uoppfordrete gullkort fra Ritz Carlton | robertaas | Småprat | 3 | 28-10-2012 23:40 |
Småprat om Ritz Carlton Hong Kong | Tommy777 | Småprat | 33 | 27-02-2012 23:29 |
Erfaringer fra Marina Bay Sands/Singapore? | MisterOlsen | Reiseforum | 8 | 04-11-2011 23:24 |
Lufthansa and Ritz Carlton Partnership | Tommy777 | Reiseforum | 8 | 11-05-2009 20:58 |
Hong Kong og AY !! | SQ 777 | Flyforum | 26 | 30-04-2007 16:14 |