![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mitt EBG kort seb mc går ut 3.2012 får jeg automatisk nytt kort i posten? Syntes kankje det burde kommet snart, hvem skal kontaktes for bestilling sas eller SEB? På fårhån takk for alle svar.
Last edited by Glean EBG; 27-02-2012 at 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, du får automatisk nytt kort. Om du ikke har kvalifisert til gull på nytt får du sølvkort tilsendt.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]() Quote:
Når du har ett kombinert kort er det altid kredittkort selskapet du skal ta kontakt med. SAS har ikke mulighet å utstede kredittkort.. TB... kundekonsulent hos SAS premium customer..
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for svar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har de siste årene hatt problemer med at kortet ikke kommer i posten før samme mnd som det gamle har gått ut.
Dermed blir det en del krøll på steder der det gamle kortet ligger inne som betalingsmiddel (f.eks spg.com), fordi det automatisk "utgår på dato" i disse systemene. Ikke at det er et stooort problem, men SEB har gått glipp av en del transakjsoner pga dette fra min side... Irritasjonen er vel ganske mye større en problemet, særlig når kriteriene for å opprettholde samme EB status er oppfylt for et halvt år siden. Da burde det gå an å overføre data fra Eurobonus til SEB i tide slik at kortene overlapper hverandre. Synes nå jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBG FBG
|
![]()
Mine EBG-kort går ut 02/13. Jeg fikk derfor nye kort fra Amex og Mastercard før helgen. Til min store overraskelse var begge EBG, selv om jeg ikke hadde tjent nok poeng for det ifjor. Jeg har riktignok lagt inn en 3x poeng tur i februar som vil kvalifisere til nytt gullkort, men synes det er merkelig om SAS tar seg tid til å vurdere medlemmers reiseplaner fremover i tid. Er det noen andre som har opplevd det samme? Er det en mulig praksis at SAS vil sende sølvkort etter at kortselskapene har sendt meg gullkortene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
En litt vil tanke ting som slo meg, kan det tenkes at 3x ble målrettet med dem med mye spend på andre flyselskap/hotell via kombinerte kort? Stemmer for meg i hvert fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
EBG FBG
|
![]()
Det er godt mulig at det er forklaringen. Jeg har ca 200000 i forbruk på Amex kortet i 2012. Regnet raskt sammen gammel moro på flybilletter og hotell. I overkant av 100000 gikk den veien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
AmericanExpress SAS/EB-kort (nytt kort fra 2019) | Henshaw | Reiseforum | 316 | 10-03-2025 22:01 |
Hvilket kort? | fjasebase | Reiseforum | 18 | 20-04-2012 23:43 |
En meget kort TR | S. Holberg | TripReports | 3 | 20-09-2009 12:22 |
Et kort bakkeopphold.... | LN-RRA | Flyforum | 0 | 08-11-2007 00:14 |
nas kort | exflyplassdame | Flyforum | 6 | 26-10-2007 12:18 |