![]() |
|
![]() |
#281 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Så er alt som det plejer med SAS.dk... Ikke let at få lov at booke 2 flybilletter til EWR....
![]() |
#282 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser ut som det er en sentral feil et eller annet sted. Samme problemer både hos DY, LH, BA osv osv... noen som svetter fælt nå tipper jeg
![]()
![]() |
#283 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tjekkede WIAS også og her var det heller ikke muligt at søge. CO/UA virkede til gengæld fint og da de kun kostede 4.000,- t/r så løb de med ordren denne gang.
![]() |
#284 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, dette rammet ca 30 selskaper .. tror det meste er iorden igjen nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ifølge VG var det Amadeus som gikk ned
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så en feil i utsendte mail i PointBooster-kampanjen:
Bruker jeg linken i mailen får jeg bare "The connection to the server was reset while the page was loading." Går jeg fra mailen til online-newletter og deretter inn i pointbooster så funker det greit. Ser at det er forskjell i URLparameterene: "p7=no&p8=no" vs "p7o&p8o" Ikke første gang dette skjer heller...
![]() |
#287 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så en sak som går på innhold - skulle sjekk eåpningstider i loungen på OSL.
Eneste jeg finner er åpningstider for julen 2011 (kanskje på tiden å fjerne den?). Den henviser også til "normale åpningstider", noe jeg ikke kan finne på sas.no
![]() |
#288 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#291 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøvde å klikke meg inn på retroregistrering i dag. Da jeg endelig fant linken på den norske sida ble jeg sendt til forsida av den svenske sida. Klikket meg videre innover på den svenske sida og fant til slutt sida om retroregistrering på engelsk, men ingen info der som jeg tør kalle relevant. Heldigvis kunne kundeservice på telefon oppgi mailadresse til rette avdeling. Vet forøvrig ikke hvor imponert jeg ble over følgende:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Forsøkte å sjekke inn på en gjennomgående billet, der leg nr. to er en SK-flight-codeshare operated by Cimber (QI). Innsjekk på nett og automat for leg nummer to gikk ikke. Damen i loungen på OSL fikk sjekket meg inn (selv om hun sa at "Cimber har jo meldt seg ut av alt").
Men når jeg skal sjekke inn på returen (på sas.no) så kan jeg velge seter og sjekke inn på QI-flighten som allerede er gjennomført ![]()
![]() |
#293 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hikke i innloggingen igjen:
Men det viste seg at man bare kunne gå til sas.se og der står det at man er innlogget på rett måte, og alt funker (hvis man ikke gidder å tømme cache og kaste cookies)
![]() |
#294 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ny kampanje fra SAS, nye problemer med sas.no/se/dk/com osv...
"SAS Vi har just nu tekniska problem. Vi beklagar detta och jobbar på att lösa det så snabbt som möjligt. /MW" - SAS Facebook |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sjekker opp bestillingen som jeg har gjort for fruen som stikker til CPH om et par uker.
Får opp bestillingen, og velger å sende reiseruten/bookingen på mail. Men gjett hva, det skjer zipp, nada, verken i IE7, IE8, Opera, eller Firefox. ![]() EDIT: kunne sikkert fått det til på den ene eller andre måten, men det gidder jeg ikke..... EDIT2: Men på det går brillefint derdom jeg går inn og søker via flysas.com
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 14-02-2012 at 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Flysitter
|
![]()
http://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-o...r/Poengrabatt/
På gulltilbudene så er teksten kuttet midt på pga 20år merket. Så ser ikke prisene annet enn på economy. (Mulig det er ett Firefox problem?) Last edited by jameson82; 14-02-2012 at 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det burde være ligegyldig hvilken nyere browser man bruger (måske lige med undtagelse af IE6, som godt nok heller ikke er så ny mere). Enhver oppegående programmør ville kunne kode sådanne ting og SKAL teste på de forskellige browsere. Det er en sjusket amatør-fejl, men ikke overraskende hos SAS IT
![]()
![]() |
#299 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fortsatt morsomt med SAS IT og Co...
Har nettopp bestilt bonusbilletter til meg og familien til Göteborg (Liseberg) for en helg utpå vårparten en gang. Utreisen (lørdag) går TRD-CPH-GOT men returen (mandag) går GOT-ARN-TRD (kjekt å slippe mellomlanding og stress i Norge med små barn på slep). For moro skyld tenkte jeg å se hva turen ville kostet med vanlige billetter. Resultat: sas.no: Ingen mulig reiserute mellom TRD og GOT på lørdager. Finner returen WIAS: finner begge turene når jeg søker t/r men ikke i kombinasjon. Søker jeg enveis til GOT finner ikke WIAS noen reiseruter heller. Billigste alternativ for våre datoer (har strøket reiseruter med 16-17 timers stop-over på OSL) ble da over 15.000 kroner (to voksne, ett barn) - 15.000 poeng og 1227 kroner i taxes høres ikke så ille ut da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Har brukt kvelden til i stor grad å bestille billetter til andre enn meg selv. Må bare konstatere at sas.no er meget tvilsom.
![]() ![]() På mange måter liker jeg siden også, den er jo enkel på en måte. Men det er mye rart som dukker opp der... ![]() Vel; ser at SAS nå har annonse på forsiden til Dagbladet.no på DANSK. Dansk...? ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |