![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Antallet af point man optjener på "billigbilletter" er grinagtigt lavt - uanset om man rejser SK eller *A, er basic eller guld. Ofte er det næsten ikke besværet værd. Det giver flere point at købe en ny printerpatron end at flyve.
Bonusprogrammer er efterhånden kun for folk der rejser på de dyreste billetter eller bruger store beløb på co-brandede creditcards. Selv optjener jeg vel 95% af mine point på andet end flyvning.
![]() |
#2 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hvem er dette hos? Mener du Miles & More?
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Swiss Miles and More - forkortet Smiles and More
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Trodde du mente Miles&Smiles - bonusprogrammet til Turkish Airlines
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor mange SAS-poeng tjener jeg med partnerselskaper (2024 -->)? | Someone | Reiseforum | 2 | 04-09-2024 07:24 |
Bonus seter i F og C på StarAlliance med EB-poeng | Rparker | Reiseforum | 3 | 04-06-2014 00:42 |
DAT (C) , hvor mange kilo kan jeg få med meg ? | sail4fun | Reiseforum | 4 | 12-12-2012 11:44 |
Hvor mange EB-poeng etter oppgradering? | seilfly | Reiseforum | 3 | 07-09-2011 20:14 |
SAS EB poeng til besvær. Hvor skal jeg dra? | Fredrik Propell | Reiseforum | 15 | 02-09-2011 16:30 |