![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Confort Hotel Express selger rom for ti kroner per natt hver dag fra kl. 12. Det var dagens i Choice-kalenderen.
http://www.comforthotelxpress.no/fre...lender_2011_NO |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Free Luigi
|
![]()
Noen som noen gang har vunnet på OSL's julekalender? Ble tipsa om at navnet mitt står der, men jeg hakke fått beskjed om at jeg har vunnet noe. Dessverre ikke flybilletter, men hei det har man alltids råd til selv
![]() (Samt er dette i så tilfelle første gang på 4 år at jeg noen sinne har vunnet noe i noe julekalender... hehe)
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nå har vi vel en luke uten noe rett svar på OSL-kalenderen?
"Norwegian tilbyr trådløst internett på mange av sine flyvninger og er først ute i" a) verden b) Europa c) Norden Ingen av disse er jo korrekte!? Så vidt jeg vet hadde SAS WiFi på lang-bussene sine fra København, og det er da i Norden.
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Og iflg. julekalenderen så var rett svar "verden", dvs. at Norwegian var først ute i verden med å tilby trådløst internett ombord. ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Norwegian sier på sine egne sider at de er først ute (i verden) med å tilby på europeiske flyvninger, og det stemmer forsåvidt. Men verden? Ikke f.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Julekalender | Fellowship | Bilder & foto | 38 | 25-12-2018 11:08 |
Julekalender | CK | Flyforum | 15 | 10-12-2007 13:09 |
The julekalender..... | LN-FHU | Flyforum | 4 | 23-12-2005 09:09 |