![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God, altfor tidlig, morgen …..FRA med LH kl. 0625 er REN terror….
![]() Men i horisonten lokker HNL… Heldigvis et par timer i kantina FRA. Før avg SFO… Spesielt for Ole Brumm som møtte Fnate første gang for 13 dager siden i kantina på OSL .. Fnate satte griller i hodet på Ole, så han må nå få lov til å komme ut av trillebagen i alle kantiner.. Gjett om han gleder seg.. Titter som Fnate ut av sitt eget avlukke i bagen. ![]() Men på den alvorlige siden.. Ha en topp jul og nytt år alle forumister.. Vi skal ha det.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Yeah yeah ... samme til dere! Her avsluttes soendagen med litt edelt myrvann mens jeg tester ut tastaturet paa den nye ipad-folderen ... Funker greit, men ingen norske tegn. Menmen - litt svinn faar man regne med.
Jobbet hardt i helgen, men naa er det fint og ryddig i hagen. Beloennet meg selv med en time i stampen med Pink Floyd paa spilleren, saa da fikk oemme muskler litt behandling. Straks i bingen - det er skolefri denne uken, saa da slipper jeg aa staa opp tidlig. Og da ser jeg akkurat at den store lille lederen i Nord-Korea har vandret, saa da faar man vel ta en hikkas til og se hva etterfoelgeren finner paa ... Last edited by LN-MOW; 19-12-2011 at 04:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
God morgen fra Stavanger. Helgen er over. Skogsbæryoughurt og banan har blitt fortært. Morgenkaffen er på vei ned. Bussen går om tolv minutter. Ha en fin fin førjulsmandag alle sammen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Mornings fra Bodø.
Her er det siste finish på reiseveska før man setter i fra seg bilen hos noen venner, og blir befordret til lufthavna for mitt livs første tur mot Asia. TripReport kan forventes etter hvert. Ha en fortreffelig dag, forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Satte vekkerklokken en time senere en normalt i morges og merker det gjorde godt. Litt innkjøp av småmøbler venter, så kanskje jeg får brukt drillen i dag også.
Ellers ble jo denne plutselig aktuell ![]() http://www.youtube.com/watch?v=P82zAspmo7w
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Vekkerklokkke, ja. Ikke vet jeg hva som skjedde med den, men forsov meg, gjorde jeg ihvertfall. Dagen skal brukes til å skrive reiseregninger og annet kos (uten Kim).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra Majorstuen.
Tja, vet ikke helt om jeg liker at "den store lederen" (som visstnok oppfant hamburgeren og hadde 5 hole-in-ones på sin første golfrunde) parkerte tøfflene. Om én og en halv uke går turen til ICN med LH i F, så det bør ikke bli mye tumulter på halvøya. Kan jo bli litt over middels spennende... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Synes aldri mandager er særlig kos jeg. Verken med eller uten Kim.
Men på plass på kontoret er man iallefall. Dessuten venter et besøk hos tannlegen i dag igjen. Forhåpentligvis siste gang på lang tid. Dessuten blir det nok også et dypt innhogg på kontoen for å gjøre opp for besøkene. Det er nok meg som betaler hele juleferien hans i år ser jeg for meg. Ellers får vi se hvor mange dager jeg gidder å jobbe denne uken før jeg tar juleferie. Jaja! Det er vel ikke såååå rart at jeg drikker?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....en morgen her også...fremdeles i tvil om hva vi skal gjøre....men vi må vel flytte endel tilbake til USA slik vår virkelighet her i Norge har utviklet seg...hadde i utgangspunktet planlagt kun håndbagasje på vei til Portland på julaften...nå blir det nok 3 fulle kofferter....det er vanskelig å komme i julestemning....
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra OSL.
Her har man fått i seg første kaffekopp. Om ikke lenge blir det å starte på morgendagens flight. Må bare få inn noen oppdaterte tall fra eksportørene først. I kveld blir det vel å ta turen ut for å få kjøpt inn litt julegaver. Skal ikke påstå at jeg gleder meg veldig til ToysRus i kveld, men det er vel en del av greia. Synes virkelig synd på dere Finn Erik, helt utrolig hvor vanskelig det skal være å få til... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
God formiddag fra den flyplassen i Norge som ligger nermest Russland! Venter på at DY311 skal frakte meg nedover til dagslyset, før sola sees skal også Tromsø besøkes.
Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag flyvenner. Idag er det jobb jobb og mer jobb. Så inn og sjekke priser til USA, og se om det blir en tur over Atlanteren. Så sjekke på flightradar, ha en bra dag flyvenner.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Ellers god formiddag alle forumtroll. Har ikke gjort så mye i dag, bare ryddet litt for å finne et savnet kredittkort. Fant det nå, så slipper jeg å stille en (høy) garantisum til Qatar når den tid kommer i februar... Jeg visste at jeg hadde det her inne et sted, så jeg hadde heldigvis ikke sperret det. I samme slengen fant jeg en masse andre kort også. Blant annet et simkort fra AT&T. Nå tenker at jeg stikker ut en tur og kjøper julegaver og muligens spiser litt lunch også. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amatør
|
![]()
Er simkort fra AT&T til noe nytte for oss som har det? I USA f. eks?
Der landa også LN-KKR, en maskin jeg bare har dårlige erfaringer med..de tre neste timene blir langt fra komfortable! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Giddy up!
Her er man alene paa kontoret i dag og faar shufflet unna en masse jobb. I morgen er siste arbeidsdag for 2011, etter ett lite pitstop hjemme i morgen ettermiddag, baerer det rett til O'Hare og hjem til Norge via Lufthansa First Class. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 17 | 29-06-2016 21:52 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 09-01-2015 13:14 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 14-10-2014 17:37 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 20 | 28-07-2014 17:23 |