![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Kan noen hjelpe meg med å finne en oversikt over seteriggen til denne ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Som et minimum bør du angi dato det er snakk om
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hva er en "sete rigg"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Siden den skal til LPA så er det vel en 738.
Antar at "sete rigg" kan være sete oversikt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Beklager, 21 januar 2012. Jeg har ikke klart å finne id.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Ja sete oversikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Da er det nok 186 seter i en 737-800 Passe grei plass på rad 1 og nødutgang med god beinplass på 14 mener jeg å huske.
Du kan også ta en "prøvebooking" på norwegian.no, book deg inn til du kommer til velg sete, så avbryter du etter å ha sett oversikten der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Sikker på at du ikke blander med ruteflyet nå, DY1816? OP spør om DY9622, som jeg antar er en charteravgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flydiot
|
![]()
Njæææ, de bruker jo samme materiell til LPA, så setene vil vel være på samme sted uansett så lenge det er en -800. Og da kan man jo ta en test-booking på 1816 for å se hvordan det ser ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så så. De har da en hel del -800 med 189 seter også i -NOx serien, som er av en helt annen kvalitet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser at denne avgangen går ut fra SVG. I dag er det eksempelvis LN-DYR som benyttes her, en 800-maskin med 31 rader og nødutgang på radene 14 & 15. MERK: Setene på rad 14 kan IKKE lenes bakover, så anbefaler deg på det sterkeste rad 15 eller rad 1. Her er det svært god plass begge steder. For øvrig skal denne ligge inne med en 186-seters 800-maskin under hele sesongen. (ikke mange maskinene igjen med 186 seter, flere av maskinene i NO*-serien har fått Recaro-setene som referert til i tidligere tråder)
God jul !!!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Blir litt overrasket om alle de NO* maskinene som er levert nye får skiftet til Recaro seter. Det er jo nesten nye seter, og det er en del av de maskinene (NOB, NOD, NOF, NOL etc.). Jeg vet at de eldste NO* maskinene får skiftet ut innmaten nå, ja (NOC, NOM, NOM, NOS etc.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Taktikken er per i dag å holde disse maskinene vekke fra lange turer ut fra destinasjoner i Norge (utsagn fra foredrag holdt av DY). Per nu kan jeg komme på følgende maskiner som har de mindre gode setene:
LN-NOB, LN-NOD, LN-NOE, LN-NOF, LN-NOG, LN-NOV. Andre får heller korrigere meg ![]()
Smil til livet, så vil livet også smile til deg ![]() Last edited by 737-405; 24-12-2011 at 13:24. Reason: Glemte LN-NOL + LN-NOU :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flydiot
|
![]()
Jeg og mener å ha hørt de "skal" bruke 186 config på de lengste distansene.
Men, dagen før vet vi hvem maskin som skal på tur, og DA kommer et svar om det er 186 eller 189 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Trodde målsetninga var at alle fly etter hvert skulle få 186 seter, ikke omvendt?
Med mindre du er helt avhengig av å kunne legge setet bak er ikke rad 14 så verst. Rad 15 er så klart bedre siden man i tillegg kan legge setet bak, men man har fortsatt god plass på rad 14. Dessuten kan heller ikke de på rad 13 legge bak setet ![]() Mulig det varierer med seteconfig, men i hvertfall på en del av maskinene mangler 1DEF, slik at bulkheadseter er 1ABC og 2DEF |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette med endringen på disse bulkheadsetene gjelder KUN maskinene med 189 seter
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian söker AOC i Sverige - Norwegian Air Sweden | HenrikL92 | Flyforum | 45 | 06-02-2020 21:02 |
Seterigg - Norwegian - DY1836 | most | Register- og ATC-Forum | 2 | 18-12-2012 23:26 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
DY9622 til LPA. Hvilken turoperatør? | Twin Otter | Register- og ATC-Forum | 2 | 06-11-2011 17:40 |
Norwegian Norge og Norwegian Sverige - ulike bagasjeregler? | FlightDeck | Flyforum | 4 | 11-04-2008 12:01 |