![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]() Quote:
Knallbra TOS! "lønnstillegg" på de selskaper som betaler mye til de ansatte. "lønnsavslag" på utenlandske LCC. ![]()
__________________
Life is Brutale |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,929
|
![]() Quote:
![]()
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
![]() Pengene til å kjøpe taxilisens kommer sikkert fra salg av aksjer i FR (MOL eide i 2010 rundt 5% av aksjene i FR, som ikke har en helt ubetydelig verdi). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]()
MOL har jo gjort en utrolig jobb gjennom mange år. Og levert milliardoverskudd hvert eneste år. Til stor glede for eierne av selskapet. I så måte er det neppe en eneste aksjonær som ville protestert om han hadde fått høyere lønn.
Men tilbake til drivstoff tillegg. Drivstoffprisen svinger. Men tar manet snitt, for eksempel over en 5 års periode, tipper je snittet ville ligge rett over 100USD fatet. Og det er vel omtrent der den ligger nå. Sånn sett burde man ikke hatt noe drivstofftillegg i det hele tatt akkurat nå. Hvor lav skal oljeprisen bli for at den "er så normal" at drivstofftillegget kan tas bort?
__________________
Life is Brutale |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lønn i SGH? | fokkeren | Småprat | 24 | 03-12-2012 19:12 |
Lønn i militæret | CNO324 | General Aviation og sjøfly | 4 | 25-04-2009 00:48 |