![]() |
|
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jan 2010
Location: Øvre romerike
Posts: 2,018
|
![]() Quote:
Selv om temaer har vært oppe i tidligere tråder, så ser ikke jeg problemet med å starte en ny med friske tanker. Men ser at de ofte blir flyttet eller slettet, for så å henvises til en tidligere diskusjon. Regna med at dette ville skje her å, men ser ut til at denne vil få gå ;-) Jeg har selv prøvd de nye seten, dog hos Lufthansa, og min erfraring var overraskende positiv. Men smaken er som baken, bokstavelig talt hehe. De aller fleste rutene SAS flyr, er på under 3 timer. Da tror jeg de aller fleste vil være fornøyd med disse. På lange chartere derimot kan de sikkert bli litt harde. Men dette er noe charterselskapene som Apollo vet. SAS og Norwegian flyr chartere med sine vanlige maskiner, og ikke dedikerte chartermaskiner. Dette sikkert på godt og vondt, men da blir det slik produktet er. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med nye hjemmesider? | catoha | Småprat | 88 | 24-10-2018 00:34 |
Hva er gode flyseter? Hvilke flyseter liker dere å sitte i? | Radiv | Småprat | 5 | 17-12-2017 14:33 |
Boeing søker patent på nye flyseter | ghostern | Småprat | 1 | 16-04-2015 22:05 |
SAS med 34 nye sommerruter | MD90 | Flyforum | 18 | 29-07-2014 12:30 |
SAS med nye flatbeds | FlyHi | Flyforum | 15 | 30-09-2011 12:57 |