![]() |
|
![]() |
#21 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God ettermiddag fra SVG.
Sitter her å kjenner på pulsen i tinningen, viste med andre ord god trøndersk drikkekultur i går... Formen er stigende og jeg ser fram til å komme meg hjem og ta en tidlig kveld. Tikket nettop inn en sms om at DY539 ligger ann til å bli 20 minutter forsinket, har det noe med kjipe forhold på tåkemoen å gjøre?? Så at SK ett eller anna til OSL er en god halvtime forsinket også. Menmen, så lenge jeg kommer meg hjem i løpet av kvelden skal jeg være fornøyd. :-D En god kveld til dere alle!
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Da settes snuten straks mot hovedflyplassen som visstnok har mindre tåke enn Hurum. Nattvakt ispedd x-antall kaffekopper, må håpe tiden raser avgårde. Men 12 timer er 12 timer åkke som. Derimot har man fri mandag
![]()
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
"Gammaldans" på flybussen`s radio, jøje meg. Er det lov å kreve penga tilbake for turen?
![]() |
#24 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mange av dere på reise i dag forstår jeg.
Her er man fortsatt hjemme og lider av sykdom. Har blitt en lang dag på sofaen, men har fått med meg både langrensstaffett, landskamp i håndball og nå håper vi på et under i tippeligaen. Vurderer en dusj av omtanke til mine omgivelser, og håper på at bedringen kommer nå plutselig. Merker noen forbedringer i forhold til lungebetennelsen, men kroppens generelle almentilstand er fortsatt dårlig med feber og det det fører med seg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
-15 grader og blå himmel denne formiddagen i Calgary. Planene for dagen er forhåpentligvis å få kjøpt noen julegaver, fått unna noe skolearbeid og å komme seg på trening. I kveld blir det å se Canucks ta i mot Senators, og forhåpentligvis vil det møtet føre til en hyggeligere tabellplassering
![]() Fortsatt god søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Heathrow. Venter på LH915 til Frankfurt. Vi har gått fra 75min forsinket til 180min. Connection videre er missed, og håper jeg får meg et hotellrom når jeg ankommer FRA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det var i de dager, da jeg var ofte i Thailand... | Bluetail | TripReports | 30 | 08-03-2013 18:06 |
Iskaldt! men det var vert det! | putzmeister | Bilder & foto | 6 | 04-02-2010 21:44 |
Da var det slutt før det har begynt.... | KLMfan | Flyforum | 6 | 16-12-2008 06:05 |
Det var tider det var stass å reise! | C172 | Flyforum | 10 | 07-01-2007 08:23 |
Det er ikke lenger det det var .... | LN-MOW | Flyforum | 0 | 09-02-2005 01:03 |