![]() |
|
![]() |
#201 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En liten "trip-report" fra nå i kveld...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Kjedelig for kundene, men svært rasjonelt for bedriften. Så lenge det de har i dag flyter til en viss grad er det ikke vits å bruke mer penger enn nødvendig på noe som skal fases ut innen et par år. Jeg jobber selv i en bedrift med mye gamle legacy-systemer som er umulige å tilpasse, og jeg har all respekt for at det er svært vanskelig å kode seg rundt de begrensningene. Banale småfeil, designfeil og sporadiske bugs derimot er utilgivelig, og det er sjokkerende at ikke SAS har en rå penalty mot CSC for dårlig håndverk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
![]() |
#204 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Virker ikke online innsjekk nå?
edit: min egen feil ![]() Last edited by nime; 14-10-2011 at 06:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Flere enn meg som sliter med å få opp ledige bonusreiser? Siden låser seg med både Safari og Opera....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har allerede nevnt det annetsteds, men for å samle IT-problemene på et sted poster jeg det her óg:
Jeg har fått mail med pointboostertilbudet, men det står bare å sviver når jeg følger linken (dvs. sirkel som roterer i klokkeretning på hvit bakgrunn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Flysitter
|
![]()
Knalltilbud på business reiser til Japan nå. Før 110.000EB nå kun 300.000EB http://www.sas.dk/EuroBonus/Tilbud-o...s-bonusrejser/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#209 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() Edit; Virker som de har tatt ut Allicante og Malaga også.
![]() |
![]() |
#210 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Da jeg gikk inn på flysas.com så kom faktisk 2002-versjonen av siden opp. Jeg måtte jo selvsagt prøve å legge inn en bestilling, noe som nesten gikk også. Den klarte å hente priser, men det ble problemer da e-postadresse ikke var et alternativ i det gamle formularet. Merkelig at de ikke tar dette bort. Norwegian har også en slik gammel versjon av siden sin liggende ute på nettet, men den kommer jo ikke opp når man går inn på norwegian.com i det minste: http://ip.norwegian.no/synkron2/
Last edited by FlightDeck; 22-10-2011 at 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Helt utrolig! Særlig med tanke på at det antagelig er en kundegruppe de vil beholde og gjøre det enklere for.
![]() |
#213 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
"flts.flysas.net:443 uses an invalid security certificate.
The certificate is only valid for sascampaign.com The certificate expired on 16.09.2010 01:59." Sertifikatet er altså både brukt på feil server og utgått.
![]() |
#214 |
Amatør
|
![]()
Sitter nå her for å sjekke inn til morgendagens flight..vil SAS lese av mitt navn / bookingnummer? Neppe..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Pass på at det ikke er mellomrom før eller etter navnet eller bookingnummeret ,.. det skjønner'n ikke ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ikke en feil, men heller en logisk brist. Bestilte en bonusreise i går, og underveis kom spørsmålet opp om jeg ønsket å melde meg inn i Eurobonus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Siden jeg henger ut Wideroe sine feil i en annen tråd, fortjener vel SAS en liten smekk også. Under har jeg limt inn bookingmotoren for TPI/TPC. En jeg kjenner som jobbet i SAS IT sa at denne var tre generasjoner gammel - og det var et par år siden.
For et år eller to siden sluttet siden å virke i Opera, nå begynner samme type feil å oppstå i IE også. Stort sett bare designgrums, men man må være klar for sporadiske og uforståelige feilmeldinger. Edit: Ser at bildene blir helt umulig å se etter opplastningen, så dere må vel bruke fantasien. Noen tips på hvordan man kan få bildene litt større? Last edited by Commuter; 20-11-2011 at 10:24. Reason: Lagt til info |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så skal man ut å reise med Blue1 i morgen. da får man opp check-in-sidene til SAS so selvfølgelig ikke virker. (Billetten er kjøpt på sas.no)
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#220 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så har jeg også en mail fra SAS med bookingen og en link til å aksessere den online. Linken leder "selvfølgelig" ut i intet.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |