![]() |
|
![]() |
#181 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fant denne på facebook .. Se ramma i rødt til høyre. Ikke alltid lett å reise på bonusbilletter!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skulle sjekke noen priser til USA og fikk plutselig denne... Eneste jeg gjorde var å trykke "tilbake" nederst på siden
![]() ![]()
![]() |
#184 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Høres ut som kjempegod timing for å legge ut salg på 1.000.000 billetter.
![]()
![]() |
#185 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Man ved jo ikke om man skal grine eller græde...
![]() |
![]() |
#186 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Snakket idag med en som hadde fått en brosjyre fra SAS i posten hvor det ble oppfordret til å gå til websiten for å registrere e-postadressen for raskere å kunne motta tilbud. Det fungerte selvsagt ikke.
Nå gir sas.no bare responsen "Server is too busy". Hvorfor sender til kundene til systemer som ikke fungerer? SAS har jo allerede en av de eldste flyflåtene og måten de håndterer dataproblemene kan lett få folk til å stille spørsmål om de har like lite slapphendte med å sikre at flyene virker.
![]() |
#188 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Moro... når man ønsker å rapportere feil på nettsidene om eurobonus (ved å gå inn på www.sas.no, trykke på "hjelp & kontakt", (nytt vindu), klikke på "eurobonu"s, og så klikke "rapportere feil/feedback på nettsidene?")
...Får man følgende: ![]() ![]() Er det rart ting ikke fungerer? Går jo ikke an å melde fra om at noe er feil... ![]() Last edited by Flying-news; 11-10-2011 at 17:30. Reason: Resize bilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Nå tar lavpriskalenderen til sas helt av...
![]() Ifølge den skulle de nå være en rekke dager i både nov, des, jan og feb der man kan kjøpe billetter OSL-LPA for 307 (!!) kr. Noen slik pris tror jeg knapt noe selskap har solgt en reise til Kanariøyene for, og i alle fall ikke i noen av høysesongsmånedene. Men det påstår altså lavpriskalenderen. Gikk derfor inn for å booke noen billetter på dette usedvanlige salget. Men nei, laveste pris var minimum en tusenlapp mer... ![]() Skulle gjerne lagt ved et skjermbilde av dette, men får det teknisk ikke til. Min inkometanse det altså, men så jobber jeg tross alt ikke som IT-leverandør for SAS heller. ![]()
![]() |
#192 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fikk mail fra SAS i kveld om at de akkurat har lagt ut 1 million billigbilletter, så det kan jo hende det er rett selv om mailen sier at minstepris innen Europa er 399,-.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Slik?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det der anser faktisk ikke SAS som en feil. De synes visst det holder å manuelt oppdatere prisene på den første siden én gang i døgnet. At hele resten av verden har funnet ut at datasystemer kan brukes til automatisk oppdatering påvirker da ikke SAS.
"Merk! Priser og antall ledige seter oppdateres kun 1 gang i døgnet, visse avvik kan forekomme."
![]() |
#195 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Synes faktisk SAS burde lære av Norwegian på IT-siden... Jeg synes selv at Norwegian har svært gode og brukervennlige sider der prisene i lavpriskalenderen alltid er korrekte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tviler på at man kan oppleve noen forbedringer før SAS går over til Altea sommeren 2012. Ifølge gjengen hos Blue1 vil overgangen bety at SAS vil redusere antall dataprogrammer med 84!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Front section flyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mer enn det......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Se side 3 i denne:
Quote:
![]() |
![]() |
#200 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
Dessuten er det fortsatt masse avganger til den prisen i lavprisklanderen, men ikke en avgang hvor den prisen er i nærheten av å være reell. ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |