![]() |
|
![]() |
#161 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Søker jeg opp en billett, men ønsker å gå tilbake til forsiden på sas.no og trykker på SAS-logoen til venstre, kommer følgende beskjed:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fra Facebook:
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Front section flyer
|
![]()
Lukk alle vinduer, ta en restart av pc'n.... Er standard svar du blir opplært i når du begynner med data support.
Ser ut som de bruker den hele tiden overalt. Alt er cacheminnet sin feil ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#165 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Jeg har manglet registrering av noen EB-poeng i det siste. Dessuten var innlogging igår eksepsjonell treg. Det kan kanskje ha noe med dette å gjøre som nå ligger ute på forsiden av sas.no:
Det er for øyeblikket ikke mulig å bestille EuroBonus-reiser eller å komme inn på Mine EuroBonus -sider. Vi jobber med å løse dette så rask som mulig.
![]() |
#166 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Sjekket inn på sas.no idag, har billetter med LH. Velger seter og legger inn passasjerinfo, og siden loader og loader. Til slutt så fikk jeg feilmelding, prøver igjen og får bare opp "Internal system error - Please try later". Får vel bare dra opp til OSL imorgen tidlig for å sikre meg gode seter.
![]() |
#167 |
Front section flyer
|
![]()
Kunde som klager på face siden.
"Jeg er definitivt ikke fan av SAS nettsider. De er helt håpløse. Må ha vært designet av en svenske. Forsøker man å endre språk, så blir man sendt til en annen side. Vil man se detaljene av Eurobonuspoeng, så er det klin umulig å finne. Hvor er de!! Idioten Eva er absolutt ingen hjelp." Svar fra SAS: Hej xxx, nu har du gett mig och min kollega som jobbar kväll ett gott skratt :-) jag skickar ett meddlande till dig så får vi se om vi kan reda ut saker o ting//PG Eva får huden full stakkars....hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Småartig observasjon på feilmeldingene man når man skal logge seg inn... Hvis man skriver korrekt brukernavn, men feil passord, så får man to forskjellige meldinger alt etter lengden på passordet:
Hvis passordet har korrekt lengde, men er feil: "Passordet/Brukernavet er feil" Hvis passordet har feil antall tegn: "Lengden på passordet er feil. Forsøk igjen." Sett fra et sikkerhetsmessig ståsted er vel den sistnevnte feilmeldingen noget uheldig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg klarer ikke å begripe at ikke Widerøes ansatte som drifter www.wideroe.no kan hentes inn som konsulenter, og få en skikk på www.sas.no...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Not_Invented_Here Prikk prikk prikk
![]()
![]() |
#173 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
That being said, jeg ser nå at den omtalte feilmeldingen kommer kun hvis man skriver mindre tegn enn minimumslengden som sas.no tillater for passord, og at den ikke er knyttet opp mot hvor mange tegn den aktuelle brukeren har i sitt eget passord, så da er det ikke noe problem sånn sett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Denne tråden er nå over ett år gammel og web-sidene til SAS er tydeligvis fortsatt like dårlige. Det er egentlig merkelig at SAS vil være bekjent av noe sånt!
![]() |
#175 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#176 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, vi er åpne ....
Takk fir info .. det forklarer hvorfor jeg plutselig fikk noen røde knapper her ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den dagen SAS kommer opp med nettsider som tilsvarer Norwegians i brukervennlighet, kommer de til å gruse sin rødnesete konkurrent! (Når man tar i betraktning at de klarer å holde Norwegian på armlengdes avstand med dagens sammenkastede nettløsninger...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Farcen fortsætter:
Får nu denne fejl efter jeg er logget ind og vil tjekke EB-konto... Quote:
![]() ![]() ![]()
Founder /Editor: FinalCall travel Last edited by FlyHi; 05-10-2011 at 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
De er ikke like dårlig.. De er blitt dårligere. Får masse feilmeldinger når jeg booker, noe jeg ikke brukte tidligere. Irriterenede og slitsomt å plages.
![]() |
#180 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Slet cache Slet cookies Genstart browser Genstart laptop.... Beklager, men var det ikke lettere hvis CSC bare lavede noget programmering der virkede.... Jeg har nu officielt opgivet at bruge SAS' websites ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |