![]() |
|
![]() |
#21 |
Amatør
|
![]()
Kan nå trekke tilbake håpet om en rolig helg, rett etter jobb venter øl+StenaSaga! =D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra søndre Nittedal.
Her var man opp før de normale våkner og har fått avgårde litt fly på formiddagen. Nå er junior hentet i barnehagen og snuppa ble med noen venner hjem. Blir skikkelig småbarnsfamilie middag med venner nå snart slik at ungene kan leke litt. Ønsker alle en god helg S |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
'morgen, ja .. Her er tredagersuka snart ferdig og det lurer en lønningspils i kjøleskapet. Men det er noen timer igjen, så gjør mitt beste for å holde motet oppe.
![]() Helgen skal brukes til litt småarbeid rundt huset - det er vel på tide å få opp bildene .. også må jeg kjøre litt traktor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Bay Area. Har tilbakelagt rundt 1000 miles i ekstrem CAVOK og hot'n'high-tilstander. Her er det "bare" vanlig sommer, og ATISen rapporterer om 23C nede i silisiumsdalen og det er vel omtrent det samme her i solhellinga.
Blir et par netter her før AA+BA får bringe mitt legeme sydover, vestover og nordover.
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vestover? Hawaii eller Alaska?
![]() G'aften fra Cumming! Her har vi akkurat inntatt en bedre steik, stekte poteter, asparges og en Bells Amber Ale. *burp* |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 08-11-2014 00:11 |
Gudd Fraidai fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 16-08-2014 18:43 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 25-01-2013 19:34 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 13 | 23-11-2012 15:57 |
Gudd Mauning på en fredag!!! :) | sirpjalle | Flyforum | 21 | 31-10-2008 19:12 |