Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 22-09-2011, 06:53   #1
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Smil God Torsdag

God morgen fra et regntung Forus!

IKke akkurat tørt og fint på veiene gitt! Må faktisk innrømme at jeg fikk et llite "gufs", da det var hagl inn i den ene regnskuren som kom på vei til jobb.

Men men, det er vel sånn det bare skal være, det begynner å nærme seg skikkelig høst og vinter og mørketid.

Vel. det ble noen sene timer på jobb i går, så da får si nå etterhvert om det kommer kommentarer på om noe ikke fungerer, basert på diverse servere som ble restartet i går.

Ha en fin dag forumister!
Old 22-09-2011, 07:03   #2
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Default Re: God Torsdag

Goooo morn fra barteland.

Startet dagen med frisk sykkeltur til jobb, noe trøtt, da junior bestemte seg for å våkne kl. 00:06 , 01:43 , 02:50 , 04:30ish og 05:56... Etter siste gang sto jeg opp og spiste frokost og syklet på jobb......

Håper dagen blir forholdsvis rolig idag

Ha en strålende dag forumister

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 07:26   #3
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra Akersgata. En del timer på jobb i dag, før det blir sluttet orden mot Vippetangen og DFDS. Fredagen tilbringes i København og så blir det en natt på Hotel Admiral (ser bra ut). Må vel sørge for å kjøpe inn høstens måltider av andrebryst, i det miste... Ha en fin-fin torsdag.

PS - I respekt for folk på Sørlandet lar jeg være å kommentere dagens oppgjør på Kråmyra.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 07:29   #4
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

God morgen fra Upper Deck - solen skinner og den første latten varmer. Kvelden avsluttes i Palermo - denne gang ikke i vår favoritt bydel i Buenos Aires men i den Italienske orginalen - ser frem til 10 dager med nye og spennende opplevelser (og vi skal ikke lete etter Danske Smørrebrød eller Norske Kjøttkaker) I morgen er det Ballaro markedet som skal utforskes. Ha en flott dag.
Old 22-09-2011, 08:05   #5
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

God morgen fra Lillestrøm.. Satt og så på Showbiz Tonight fra HLN ( CNN ) i går kveld og så hvor mye moro de lagde over reklamen han lagde for DNB Nor..

http://www.youtube.com/watch?v=C_8TGTKdrlY

Snart får kanskje jeg eller Fnate han som nabo ??
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 08:35   #6
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Narvik. Dette tegner til å bli en fantastisk dag på alle måter, og så skinner solen også! I kveld blir det en aldri så liten flytur med DY til OSL, så det næremer seg helg også.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 08:45   #7
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Oslo. Litt kjøreoppdrag i morgentimene, men er nå på plass på jobb. Og her blir man nok sittende en stund. En tur innom Ultra i kveld for å "cashe" inn noen Trumf vouchere, før det blir hjem å rydde og pakke. Ha en fin dag
Old 22-09-2011, 08:52   #8
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Quote:
Originally Posted by AirbusTrond View Post
PS - I respekt for folk på Sørlandet lar jeg være å kommentere dagens oppgjør på Kråmyra.
Trodde ikke Ålesund spilte på Kråmyra lengre......

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 09:06   #9
Ståle
Amatør

Ståle's Avatar

SOL kombinert med at det snart er helg, det er det som gjør noen torsdager best! Satser på en rolig kveld hjemme, og muligens en runde med bikkja - må jo lade batteriene til fredag.

Ha en knall dag!

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 09:27   #10
Thomas
ScanFlyer Rusty

Har i likhet med Mr Someone hatt ett par kjøreoppdrag imorgentimene - nå er disse gjennomført i lettskyet pent vær, og bena kan lett kastes på bordet. Siste fridag før Tirsdag neste uke, man får dog tenke at om 14 dager sitter man snart på kjerra over til US & A, tidlig oktober i N.Y. er perfekt!

Ha ein strålande morgon alle saman.
Old 22-09-2011, 09:29   #11
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-FHU View Post
Trodde ikke Ålesund spilte på Kråmyra lengre......
Men det hjelper ikke Start !
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 09:50   #12
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

I dag startet dagen med å få byttet viftereima på bilen. Greit med alt som er gjort!
Ellers måtte jeg gjøre noen endringer i dag som følge av at min planlagte VikingLottogevinst på 68 millioner kr ble omgjort til 40 kr. Måtte derfor avbestille min RTW F billett og min opsjon på ny bil som følge av dette. Kommer ikke så langt for 40 kr liksom! (Det er vel derfor jeg drikker)

I kveld er det ingen som skal forstyrre far foran TV boksen da man skal få med seg hvordan muskelmennene fra Sør skal få senket "danskebåten" oppe på nordvestlandet en plass. Lett match! Vi sørlendinger vet hvordan reker skal flås!!

Jaja! Foreløpig er det jo en god dag da! Så får vi se hvordan fortsettelsen blir....

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 10:17   #13
Seacougar
ScanFlyer Blue

God morgen fra Sarpsborg!

Her er det lite planer for dagen, bare litt lesing om diverse prosedyrer, medikamenter etc før det i morgen igjen blir et lite arbeidsdøgn

I dag skal jeg også hente den "nye" bilen min, noe jeg gleder meg veldig mye til, nå blir kjøreturen til Vestfold en drøm! Overgangen fra en gammel mercedes fra 87 til en Volvo fra 05 blir nok veldig rar, men så absolutt flott!
Old 22-09-2011, 10:23   #14
Polaris
Free Luigi

I dag skal jeg synes synd på meg selv, siden jeg skal på en undersøkelse jeg ikke helt ser fram til. Fram til da har jeg ikke lov å spise noe, også har de satt undersøkelsen til langt etter middagstid?! Hvordan skal jeg klare meg uten mat så lenge Slagplanen er å ligge på soffaen og lese / sove, og spare på de små smulene jeg fikk lov å spise i morges... hehe.

Jau jau jau, verre ting har vel skjedd. Får iallefall pugget til eksamen jeg har på tirsdag neste uke! Ha en bedre dag
Old 22-09-2011, 11:50   #15
FlyHi
ScanFlyer Crusty

FlyHi's Avatar

Godmorgen fra Malmö, hvor dagen startede godt med et telefonopkald fra Thai, der lige ville genbekræfte min ID-booking på TG951 imorgen, så de kunne bestille mad, hvis jeg stadig ville rejse. 7 ledige sæder på C, så den flinke dame mente absolut der blev plads til mig på den ønskede klasse.

Ellers bød morgenen på en tur til CPH for at hente farmor og farfar, der skal tage sig af junior mens fruen og jeg får et par dage i BKK. Fruen flyver med SK imorgen aften, så håber alt går efter planen og vi mødes i BKK lørdag eftermiddag

God mad, shopping og massage venter i de næste par dage

God dag til alle...
Old 22-09-2011, 11:52   #16
A-380
ScanFlyer Silver

God torsdag fra FCL B i Frankfurt. LH var som vanlig forsinket fra SVG, men denne gang "bare" 45 min, og med ca 8 timer transfer, så har en nok av tid.

Blir kanskje en tur inn i byen, før en beveger seg over til FCT et par timer før LH i F til Shanghai
Old 22-09-2011, 11:54   #17
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by A-380 View Post
God torsdag fra FCL B i Frankfurt. LH var som vanlig forsinket fra SVG, men denne gang "bare" 45 min, og med ca 8 timer transfer, så har en nok av tid.

Blir kanskje en tur inn i byen, før en beveger seg over til FCT et par timer før LH i F til Shanghai
Flyr du med Airbus 346 eller Boeing 744 til Shanghai? Om det er sistnevnte er det langt større sjanse for å få ny F. God tur da!
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 12:00   #18
A-380
ScanFlyer Silver

Det er nok 747 vi skal ha, og lever i spenning om det blir ny eller gammel. Så håper ingen røper det, for det er nedtur å sitte her til 1730 og vite at vi var uheldige i LH lotteriet
Old 22-09-2011, 12:43   #19
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Sheremetyevo flyplass. På vei hjem fra Moskva via København med SAS. Den nye T3 her er virkelig bra altså, og det er fri wifi overalt. Uten at du må banne og lete etter et kodekort.

Koser meg og tenker på om de klør seg i hodet på security. Jeg har nemlig sjekket inn en koffert som stort sett inneholder en stor stoffisbjørn.

Ellers er jeg jo, som SQ777, veldig spent på hvem av oss som får Gorg Kluni som nabo.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2011, 12:55   #20
Ståle
Amatør

Ståle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
I dag skal jeg synes synd på meg selv, siden jeg skal på en undersøkelse jeg ikke helt ser fram til. Fram til da har jeg ikke lov å spise noe, også har de satt undersøkelsen til langt etter middagstid?! Hvordan skal jeg klare meg uten mat så lenge Slagplanen er å ligge på soffaen og lese / sove, og spare på de små smulene jeg fikk lov å spise i morges... hehe.
Lær deg å krangle litt, må selv innom helsevesenet en dag i året uten lov til å spise samme dagen før undersøkelsen - får merkelig nok alltid time seint på dagen og krangler like mye hvert år

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules