![]() |
|
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,924
|
![]()
SAS forsoekte vel et par andre varianter for aa faa opp trafikken paa GOT, husker en rute (SK633 ?) FBU-GOT-FRA paa morgenen, det var i de dagene Euroclass ble innfoert. Mener ogsaa aa huske en FBU-GOT-AMS en kort periode...andre selskaper forsoekte seg med GOT eksprimenter ogsaa: Air France CDG-FBU-GOT-CDG paa samme rutenummer, noe som ikke var like greit naar vi bygget TOIS (Tour Operator It System). KLM hadde vel ogsaa en AMS-GOT-FBU-GOT-AMS. Sabena opererte BRU-GOT-FBU-GOT-BRU....og sist Swissair med ZRH-GOT-FBU-GOT-ZRH (MOW Ekspressen)...Stoerst suksess hadde vel SAS med ARN-GOT-ARN....husker godt baade DC-8 og DC-10 slinger....dette var foer SJ fikk snurr paa toget...
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS och Swedavia på kollisionskurs | jikswoboB | Flyforum | 0 | 30-09-2011 01:35 |
SAS och SJ i samarbete | RIBRO | Flyforum | 6 | 07-05-2009 09:05 |
SAS och emergency landings | RolfL | Flyforum | 7 | 08-02-2008 09:23 |
SAS och BD - grupper | Pedro | Flyforum | 1 | 15-11-2005 00:07 |