![]() |
|
![]() |
#121 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Siden SAS nå tjener penger, så kanskje man skulle bruke noen av kronene på å lage nye nettsider?
![]() Logget inn på sas.no for å sjekke hvor mange EB-poeng man trengte for å ta ut bonusreise. Er altså på jakt etter uttakstabellen. Etter å ha logget inn klikket jeg på "Eurobonus" i menyen i toppen. Deretter på menyvalget "Bruk poeng" i venstre marg. Klikket videre inn på "Bestill alle reiser for poeng" (hva nå enn det betyr...?). Og deretter på "Les mer" under avsnittet "Bonusbilletter for poeng". Da får man opp et pop-up-vindu hvor man må velge land. Klikket på "Norway" og havnet da på forsiden av bookingmotoren for bonusreiser. Hvis man ønsker å se uttakstabellen må man velge å lukke dette pop-up-vinduet ![]() ![]() Forstå det den som kan ![]()
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 18-08-2011 at 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Jeg undrer mig dog over at der slet ikke er nogle chefer eller andre medarbejdere i SAS som har prøvet at bruge websiten og som reagerer på hvor elendig en brugeroplevelse det er.
![]() |
![]() |
#124 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
En annen liten pussig sak, det ble ganske mye pendling med SAS i sommer, og når jeg nå sitter med reiseregningene legger jeg merke til at alle (4) kvitteringene fra SAS er forskjellige - alle bestillt og betalt via SAS sine egne sider med samme Norske MC - alle samme strekning, dog noe forskjellig pris. Pussig nok er det også ganske store forskjeller inkludert 3 av dem er på 2 sider (meget irriterende og totalt unødvendig med PDF)
![]() |
#125 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Imponerende.
Taster rett og slett inn "www.sas.no" i nettleseren, og får opp: Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Funker fortsatt like dårlig her..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Høres ut som et lokalt problem. Feilmelding generert av nettleseren, kanskje?
![]() |
#130 |
Front section flyer
|
![]()
For engangs skyld så fungerer sas.no helt utmerket....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Ikke idag!! Nå er det umulig å få søkt etter noe. Man får bare uansett opp denne beskjeden:
![]() •Vi er ikke i stand til å finne anbefalinger i henhold til ditt søk. Vennligst korriger og forsøk igjen. (66002 [-1])
![]() |
#132 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
De rare feils nettsted fortsetter....forsøkte å finne billetter envei FRA - OSL og fikk lagt inn Frankfurt som Avreise...men Destinasjon Oslo var verre...stort sett kom Stavanger Sola opp....når jeg skrev OSL....har jo reiset mye til Sola i sommer, MEN nå ville jeg jo til Oslo, som det ikke var mulig å få spesifisert.....resultat - ga opp...
![]() |
#133 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi er ikke i stand til å finne anbefalinger i henhold til ditt søk. Vennligst korriger og forsøk igjen. (66002 [-1])
Dette fikk jeg da jeg skulle bestille en bonusreise. Klikket på en link på rabatterte reiser og valgte div datoer. I morgen går det ut en del poeng pga forfall... Arghh!!
![]() |
#134 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
SAS.no sliter med bookingmotoren sin i dag ..
Får håpe de får fiksa det snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fra Facebook:
Quote:
![]() |
![]() |
#136 |
Front section flyer
|
![]()
sas.no er som ei lotto trekning rett og slett
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja, det sier jo det meste når de må ty til Facebook som primært sted for kundeservice og fornuftige feilmeldinger
![]()
![]() |
#138 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nu har SAS' hjemmesiderne crashed i flere uger, hvor gang man som Safari-bruger forsøger at søge en billet. Ikke nok med at SAS' siden crasher, men den får hele browseren til at lukke og dermed også alle ens andre vinduer. Selv har jeg forsøgt fra 3 forskellige macs med forskellige browser-versioner - og i ALLE tilfælde crasher den.
Ualmindeligt stort irritationsmoment. For 3 uger siden sendte jeg selv fejlrapport til SAS Websupport (og ved andre også har gjort det) og fik besked tilbage om at det nok hang sammen med nogle af de plugins jeg havde installeret - til trods for at jeg INGEN plugins har installeret. De ville kigge på sagen, men siden har der været tavshed og intet er fixet. Kan se på Facebook at flere efterspørger om denne fejl snart bliver fixet og til min store overraskelse, så er svaret nu fra SAS at de har en vejledning til hvordan man kan ændre nogle instillinger i sin browser, så det ikke sker. I am speechless...... ![]() ![]() Man kan da for pokker ikke forvente at man for flere kunder i butikken, når man åbenbart gør ALT hvad man kan for at gøre det svært for dem at bestille flybilletter. SAS forsøger sig med nye fine fremtidsplaner, men med en så dårlig IT-afdelingen og lige så dårligt svar til kunderne fra Customer Relations, så må jeg indrømme at man en gang imellem tænker om det overhovedet kan betale sig. ![]() Det bliver så himmelråbende dumt...
![]() |
#139 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |