![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei. Jeg begynbte å lure på en ting her. Jeg har booket en tur fra CPH til Napoli nå, og det er booket med en SAS flight SK 3109. Det står også at det er Cimber Sterling som opererer denne. Kan man regne med å få bonuspoeng på denne turen ? Ser i utgangspunktet ut som det ikke er mulig å booke København-Napoli på SAS.no ser jeg...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://www.cimber.com/info-service/i...eurobonus.html
Du opptjener uansett ekstrapoeng på denne ruten ja
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Såvidt meg bekjent, tjener du EB-poeng på spesifikke ruter, men det er bare poeng for bruk, ikkje poeng for status -fant ikkje info om det på sas.no, men meiner det er tilfelle.
http://www.sas.no/en/EuroBonus/Earn-...mber-Sterling/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så lenge det er SK-flightnummer på flygningen er det vanlige SAS-regler for opptjening som gjelder, dvs statuspoeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Vanlig SK-flightnummer vel å merke, her er det snakk om SK-codeshare, og da blir det ekstrapoeng på Cimber
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Stemmer SAS app EB poeng opptjening? | hanschristian | Reiseforum | 5 | 03-09-2014 09:23 |
Spørsmål om opptjening av Eurobonus poeng | oskarflekkefjord | Småprat | 7 | 01-08-2014 20:49 |
Opptjening av poeng hos Thai Airways og Singapore Airlines på SAS-flighter | TRDmiler | Reiseforum | 9 | 23-07-2013 23:34 |
Opptjening av EB poeng ved reise hos Star A partnere | LN-TIB | Reiseforum | 26 | 15-08-2012 14:54 |
SAS EuroBonus: opptjening og uttak med Cimber Sterlin | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 29-08-2009 15:26 |