![]() |
|
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2010
Posts: 436
|
![]()
SAS har mye cargo på NRT ruten og også på BKK ruten i mindre grad. PVG ruten blir sikkert også populær for cargo. I og med at A340-500 og A340-600 har større cargo kapasitet enn A340-300, høres dette ut som en god ide.
På PAX siden det er klart at noen ruter kunne trenger litt mer kapasitet (ikke mye mer, men litt mer). Men er dette realistisk? Hvor mye mer er driftskostnader av en A345 eller A346 i forhold til utstyret de har per i dag? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thai Royal Silk 340-600 | JohnRR | Reiseforum | 3 | 13-07-2013 03:30 |
Seter LH 340-600 | SudCaravelle | Reiseforum | 3 | 18-01-2012 17:50 |
Thai med 340-600 Lørdag 9/11 | Tertit54 | Flyforum | 8 | 13-09-2010 06:40 |
Thai 340-600 ankomst + litt til... | Chainly | Bilder & foto | 29 | 29-07-2009 07:01 |
Thai 340-600 ankomst HD-video.. | Thomas | Bilder & foto | 5 | 24-07-2009 15:08 |