![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
At det er ganske usentralt er jeg forsåvidt klar over, men innkjøp av Metrocard og plotting av rute til nærmeste t-banestasjon er stort sett det første jeg gjør hver gang jeg ankommer NYC.
|
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har en liten restaurantanbefaling hvis folk er interessert:
En uruguaysk restaurant i Williamsburg, Brooklyn. Ikke langt å gå fra Bedford ave. L-train stoppet. Den heter Tabaré, og har god mat, drikke og service, og også rimelig. Har selv spist der to ganger (i januar og mars 2011). Det er også live musikk på torsdager. http://www.tabarenyc.com/ |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ville bare oppdatere denne etter ett særdeles vellykket opphold i New York.
Vi bodde på Affinia Shelburne, og kan varmt anbefale dette hotellet. Forholdsvis store rom. Vi ble oppgradert og fikk en svær suite, men uansett var vanlige rom romslige. Service og renhet var upåklagelig. Vi likte også beliggenheten. Kort avstand fra Grand Central og stoppen til Newark airport express. Forholdsvis rolig område som vi satte pris på ved kveldstid, men fortsatt en lett gange til både Times Square og til Empire State Building. De hare også en bar opp taket av bygningen, men denne var sesongsteng når vi var der. Man har dog uansett adgang til taket om man ønsker å ta en titt. Det finnes nok mange gode hotell på Manhattan, men gitt jeg får tilnærmet pris her neste gang, så blir det Affinia Shelburne for vår del. Det var ett fantastisk opphold i en fantastisk by! Tilbake skal jeg og jeg letter nå passivt etter gode tilbud på flybilletter slik jeg kan forsvare en ny tur til for fruen. ![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Accor kjører tilbud i NYC i sommer (45% på 4 netter eller mer på Sofitel etc), men det er kun få timer igjen av salget:
http://www.accorhotels.com/gb/promot...tesaleny.shtml
#65 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var i New York nå i helga, et par tips:
- Restauranten Spice Market var fantastisk, noe av den beste asiatiske maten jeg har spist. http://www.spicemarketnewyork.com/ - Bodde på Intercontinental Barclay på 48th Street / Park Avenue, dvs sentralt med gangavstand til Times Square, Central Park etc. Hotellet var et helt greit 4-stjerners hotell med gym, roomservice etc. Booket via Hotwire og fikk prisen $189 pr natt for et dobbeltrom, noe jeg synes var en veldig bra deal. |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Er det noen som har noen ferske dealer/koder eller lignende på ok 4* eller mer hoteller i New York for sommeren/høsten?
På forhånd takk. |
![]() |
![]() |
#67 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
http://ihgfriendsandfamily.com/stevesickel
![]() |
#68 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fikk tilbud fra Jetsetter om Andaz Wall Street for 200 daler i helger, litt mer for ukedager. Usikker på antall stjerner, men Hyatt-Brand.
|
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tips til de som vil bo billig i NYC. Milford Plaza har salg til 15. juni. Hotellet er nyoppusset ...... Beste med tilbudet er at det gjelder t.o.m. 13. mars 2012...
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er du sikker på det? Leser en review av hotellet på Tripadvisor, og der svarer hotelledelsen på en review, at de har begynt å renovere, og regner med å være ferdige i midten av 2012. Videre sier de at de første nyoppusede rommene forventes klare i løpet av høsten 2011.
|
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvor mye er ferdig vet jeg ikke, men det har vært stengt i lang tid... Har rusla forbi flere ganger inntil nylig. Men som du sier, det står noe om høsten 2011.
Men sikkert mye rot... Googlet litt... http://www.newyorkology.com/archives..._plaza_h_1.php Foreløpig booket twin i 4 netter mars 2011 til $ 119 ++ pr. natt.. Om jeg bruker det vet jeg ikke. uansett i NYC er man bevissløs når man går til sengs og neste morgen karrer en seg ut fortest mulig.. ![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
I en review på Tripadvisor, svarer ledelsen følgende:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bo 3 netter - betal for 2 på 15 luksushotell i New York i sommer
http://reiserelatert.blogspot.com/20...ter-pa-15.html |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Drar med SK907 i morgen tidlig, og har booket 2 premium suiter på Doubletree by Hilton Guest suites på Times Square. Kan ikke se at dette er nevnt i denne posten, og heller ikke bodd her tidligere, så kan gi en kjapp tilbakemelding om dette hotellet når jeg er på plass!
|
![]() |
![]() |
#75 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Bra tips! Bare husk å sjekke prisen ifht. andre tilbud/priser. Ofte er slike tilbud basert på normalpris.
#77 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Noen som skal over dammen i sommer? Ser ut som det er mange gode hotellpriser i juli.
Eksempel på et nytt Hilton-hotell - Hilton New York Fashion District hvor jeg finner priser helt ned i USD145/natt i helgene (AAA/NAF-rabatt). Ser ut som det er mange av de andre kjedehotellene som også ligger under USD200/natt dersom man ikke MÅ bo midt på Times sq.
#78 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Milford Plaza har tilbudet nok en gang, se tråden ovenfor, for de som vil bo billig og sentralt ved Times Square, gammelt eller nytt rom, fra $ 85, selges inntil 22. juli, reiseperiode inntil 13. mars 2013........
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Men veldig kjekt også
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
New York-tråden | Speedman | Reiseforum | 551 | 17-02-2024 16:16 |
Hawaii-tråden (versjon 2011) | jcnorway | Reiseforum | 68 | 07-06-2013 22:08 |
Pictures from New York 2011.. | JonathanAxell | Bilder & foto | 2 | 06-05-2011 21:10 |
Third: New York City 2011 | SeatBelt | TripReports | 15 | 24-02-2011 08:18 |