![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen forumister, første dag i feriemåneden Juli, første dag i 2 halvår og første dag i 3kvartal. I dette kvartal skal Dreamlineren begynne sine ordinære flygninger med pax. Dersom alt går etter planen blir det neste måned......
Da her jeg fått betalt noen regninger (som skulle være betalt i går) og er på veg mot Biltilsynet på Jessheim, der jeg skal hente ut skiltene på min VWcampingbil, slik at den kan taes i bruk, kanskje blir det en liten tur til fotball VM i tyskland med den, dersom Norge går videre. Ha en god dag, en god helg og til mange av dere, god ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Godt nytt kvartal folkens! Undetegnede har ennå ferie. Kom hjem fra USA i går. SK908 var stinn brakke. Fullt hus i alle 3 klasser. Dagen går vel med til vasking av klær, handling, og diverse andre post-ferie aktiviteter.
Ha en god dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, foreløpig ikke kommet lenger enn Ring 3. Siste arbeidsdag før ferien, så blir å fikse noen loose ends før ferien kan starte. I kveld blir det å pakke kofferten før man setter seg på en fly til Sambandsstatane imorgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ferien nærmer seg slutten, gitt! Mandag er det jobb igjen. Men den siste helgen skal da nytes til fulle her i Thailand før det blir TG955 hjem natt til mandag.
I morgen går turen inn til Bangkok og jeg har allerede startet med å glede meg til smørbrødene på Stable Lodge!! Men nå står shoppingrunde på tur. Må jo få fylt opp koffertene! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Nordmøre. Copy paste fra gårsdagen, like grått og trist vær og tempen viste hele 11gr på vei til jobb. Passer bra at tdf starter i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God fredag morgen, blir en rolig dag på jobb ser det ut til og etterpå venter DY662. Skal bli deilig å fly litt igjen, håper på en maskin med WiFi slik at jeg kan få testa nettverket før det begynner å koste litt.
Er også første gangen jeg har hilst mor`n til forumets brukere hver dag igjennom en uke, nå blir det godt med helg! =D |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Morgen nå? Tullegutter... Det er jo straks lunchtid
![]() Kroppe er rimelig sliten etter å ha begynt 08:00 hver dag denne uka, og ikke minst etter å ha vært på jobb fra 08:00-21:30 i går. Men med gjennomgang av lisensene, reker, hvitvin, jordbær og bonusgave fra sjefen ble det jo en hyggelig kveld av alle de timene. Snakk om at jeg har valgt rette utdanninga, jeg har verdens beste sommerjobb i år!!! Nå er det ENDELIG helg, med full timeplan den også.... A330 i morgen, bursdagsfest på kvelden, ti på topp tur på søndag... jaja. Livet er ikke kort, men det går fort og man må nyte hver dag slik man selv vil! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Amatør
|
![]() Quote:
+1 på det siste der, ekke no liv etter døden, men FØR! =) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp fra Virginia. Kraesja tidlig i gaar etter en heftig maratonuke. Saa da vaaknet man klokka 5 lokal tid selvsagt. En natt paa Sheraton her, innsjekk paa Ritz Carlton for 3 velfortjente ferienetter i ettermiddag.
Hotellet var TOM for kaffe paa morran, saa her sitter man utenfor Starbucks oppi gata og jobber til damen vaakner. Fri mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her er det flyttedag - har akkurat overtatt nøklene og har hatt den første 3 Latte´n fra Bliss på Sæter ute på terrassen...flyttelasset er ennå ikke større en at det går med Østfoldbanen
![]() ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Slapp start på dagen her. Sett bort i fra at man skal i et bryllup i morgen så skal denne helgen stå i nattejobbingens tegn. Og det er egentlig ikke feil. Stort sett roligst på nattevaktene. Og etter noen hektiske kveldsvakter på grunn av redusert bemanning pga. ferieavvikling på jobb skal det bli greit med noen netter med roligere tempo.
Ellers, T-10 dager før sommerens første utflukt. Gleder meg til å prøve både Air France og TGV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Festivitasen denne helgen består i tre ting; jobbe spise og sove. Gleder meg til mandag allerede kjenner jeg. Ha en fortreffelig helg folkens.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Endelig fredag. En lengre handlerunde på en asiatisk butikk er det klart for myke vårruller med scampi til kvelden. Nå skeies det ut med usunnheter. God helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen til dere i øst | dc-8-63 | Flyforum | 7 | 07-04-2018 14:50 |
God morgen til Onsdag 02FEB | Polaris | Flyforum | 20 | 02-02-2011 16:58 |