![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her strømmer det på med flotte helikopterbilder! Får komme med litt jeg også, alle disse er tatt i løpet av juni i år.
Vår alles kjære "Ole" ser nå slik ut, her ser vi han på kompass-sving på Langnes. ![]() ![]() ![]() Her tiltrekker han seg oppmerksomheten fra en hel gjeng beundrere utenfor hjemmet sitt. ![]() Små ekorn har vi sett mye av nede på Langnes! Denne var innom for en kort drikkepause. Tommel opp fra passasjeren i baksetet vanket det også... ![]() ![]() ![]() Harstadværinga man ser støtt og stadig innom på besøk, bare hyggelig det! ![]() ![]() ![]() Her foretar crewet en walk around inspection av denne flotte maskinen med bare 125 timer på telleverket! ![]() Som de fleste vet sitter fartøysjefen i et helikopter på høyre side og her ser vi hun(d) som er sjef ombord... ![]() ![]() ![]() ![]() Nei nå er det nok bikkjestyr, så nå tar jeg og viser min versjon av det berømte bildet kongen og katten! ![]() ![]() Så helt til slutt, the one and only(drum roll): Lynx! Enjoy! ![]() ![]() ![]()
Mad dog... Last edited by LN-MEH; 25-06-2011 at 00:56. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Helikoptertråden 100 år ;), ikke riktig ennå, men 1 måned gammel i dag :nor | LN-DAG | Bilder & foto | 0 | 18-02-2010 14:41 |