![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Manchester ligger nok betraktelig mye mer sentralt for å dekke flere mulige kamparenaer enn Merseyside, og man kan lett dekke Blackburn, Wigan, Bolton, Manchester-lagene, samt Merseyside-lagene. I tillegg er det enklere å komme seg til Newcastle fra MAN, samt til Leeds (som vel fortsatt har en god del nordmenn som supportere). Med fly til Liverpool så er man nok litt mer usentralt plassert.
Retur på søndag måtte evt vært nokså sent for å kunne dekke søndagskampene med kick-off kl. 1600. Om man utelukkende tenker på lag i Manchester så kunne kanskje en avgang kl 2000 gått greit, men om man er i Bolton for å se kamp (eller Wigan, Blackburn, Liverpool) så sliter man litt med å rekke selv en sen søndagsavgang. Edit: Jeg ser forøvrig at det er brukbar korrespondanse til/fra Tromsø (kanskje litt lang ventetid på returen, men det er jeg vant til også fra andre selskaper som flyr ruten), så dette kan nok blir benyttet. Bedre tider på utreise enn hos konkurrenten (for mitt vedkommende), med ankomst MAN 1310. Last edited by TOS; 17-06-2011 at 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Uten å ville innblande meg i ManU/LFC-bråk (men ikke helt uinteressert da jeg heier på Everton
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det går vel ca 1 tog i time direkte til Liverpool Lime Street (og det tar 1 time). Må man om Manchester Piccadilly for å skifte tig så tar turen ca 1,5 timer. Til Bolton kommer man seg på 35-40 minutter, til Wigan på en drøy time, til Blackburn på ca 1,5 timer, til Leeds på 1t 20m, og til Newcastle på ca 3 timer.
Liverpool Airport/John Lennon har jo f.eks. ikke togstasjon, men nærmeste ligger 2 miles unna. Det gjør transport til alle andre steder nokså tungvint... ![]() I Manchester er det jo også normalt sett noen flere kamper, med lag som deltar i Champions League osv... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
(Jeg er ikke så ofte i Manchester som deg, men en av de største konferansene i vårt fag finner sted hvert år i Manchester, så jeg er litt kjent deromkring også ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
He He Som Bill Clankly (LFC-boss)sagde da USA landede en mand på månen Look ! its like Goodison, there is no atmosphere ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian starter Oslo - Amsterdam | sail4fun | Flyforum | 45 | 22-01-2009 14:39 |
Manchester-København-Bergen-Oslo-Manchester | FlightDeck | TripReports | 11 | 07-01-2009 14:11 |
Manchester-Frankfurt-Oslo-München-Manchester | FlightDeck | TripReports | 15 | 11-11-2008 22:07 |
Norwegian starter Oslo–London/Gatwick | FlightDeck | Flyforum | 16 | 22-05-2007 12:29 |
Norwegian starter direkterute Oslo-Madrid | X-BU | Flyforum | 25 | 29-10-2005 16:45 |