![]() |
|
![]() |
#1 |
EKCH
|
![]()
Gängbråk på flygplan
Ett 30 minuter långt, våldsamt massbråk bröt ut under en charterflygning från Storbritannien till Barbados. Tolv (12) passagerare togs in till polisförhör när planet landade. från Virgin Airlines Ska vi få alle fodboll huliganerne ud at flyve ?? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13155146.ab Ulf Last edited by scanhorse; 10-06-2011 at 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Kan tabloidaviserne ikke lære at oversætte ordentligt, når de stjæler artikler fra hinanden: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-Barbados.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EKCH
|
![]()
Jeg fik en kommentar på den article
at det var "kun" tabloid presse men det er fordi det var over mid- atlantic ellers hvar der foretaget en emergency og landing og det havde medfört flere reports Tack til den Crew som lyckedes at få dem ned til sederne igen det var nok en bedrift , PUUUUUhhhaaaa Ulf |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg har flydd med Virgin Atlantic mellom London og Barbados mange ganger. Det er selvfølgelig ikke et charterfly, men det er nok noen charterpassasjerer allikevel ombord. For eksempel fra Virgin Holiday.
Barbados er så langt fra en rølpeplass som man kan komme, og det er ingen "syden-stemning" ombord - hvis noen skjønner hva jeg mener. Det er som å sitte på en hvilken som et hvilket som helst annet rutefly, selv om de fleste reisende skal på ferie. Jeg har vel nevnt det før, men Barbados er en øy hvor den britiske overklasse gjerne reiser. Og det førte til at British Airways hadde ruteflyvning dit. En gang i uka fra London, og de siste årene også fra New York. Mange er ikke klar over det, for det er gjengs oppfatning at Concorden kun fløy i rute mellom London og New York, og Paris-NY. Men den fløy altså også til Barbados. Har aldri opplevd bråk ombord på flyene til Barbados, ei heller sett en beruset person. Aldri.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly utenfor rullebanen både her og der | sk931 | Småprat | 10 | 15-04-2015 23:16 |
Sun Air med overskud igen igen | Bll spotter | Flyforum | 4 | 23-01-2014 17:09 |
Da var februar-tallene for SAS der | LN-KGL | Flyforum | 13 | 06-03-2010 12:22 |
Igen Igen stor fremgang i Billund | Bll spotter | Flyforum | 2 | 01-12-2007 23:16 |
SK998 Teknik igen igen igen | Guest | Flyforum | 1 | 15-04-2006 18:35 |