Quote:
Originally Posted by FlightDeck
Folk her er vel ikke negative til internett om bord hos Norwegian - det er vel heller du som stadig skal plassere folk i bås. Jeg kommenterte alle kampanjene Norwegian nå har med internett om bord mellom Oslo og Stockholm - en rute på 45 minutter - som jeg mener at det i utgangspunktet ikke er så interessant om det er internett om bord på eller ei. Hvorfor ikke reklamere for internett på lengre ruter og med det utnytte potensialet som ligger i et slikt tilbud til fulle? Etter mitt syn ville det representere et mye større konkurransefortrinn. Jeg innser imidlertid at LN- MOW har et godt poeng når det gjelder å differensiere produktet i forhold til SAS - og at korte ruter med et høyt antall frekvenser som Oslo-Stockholm potensielt sett kan selge flere full flex-billetter enn lengre ruter med lavere frekvens.
Klarer ikke å se at diskusjonen er OT i en tråd som først og fremst handler om internett om bord i fly - og ikke om LN-DYC.
|
Tull - jeg setter ikke folk i bås - det gjør de selv. Det at du mener at jeg stadig gjør det syntes jeg er litt useriøst. (jeg vil også beklage hvis folk føler seg støtt at jeg ikke er med i SK "båsen")
Jeg har heller ikke nevnt at noen er negative til internett om bord? Jeg sier at de blir en vinkling mot at det "ikke er så viktig", og det syntes jeg er litt påfallende. (igjen, mulig jeg traff spikeren noenlunde på hodet?)
Det var faktisk ikke kun deg jeg tenkte på, se på trådene om DY og internett så ser du hvem som jubler og ikke.