![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette ser bra ut... Papirkvaliteten på nye A-Magasienet er noe vi ikke har sett her hjemme tidligere... Mer som bilaget til NY Times og The Times...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
rakk og bla gjennom A-magasinet sammen med rugbrødskivene til frokost, og det ser jo lovende ut.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er svært sjelden jeg leser Aftenposten, får liksom nok avis etter å ha lest lokalavisen, men blir nesten fristet til å kjøpe idag for å sjekke ut... Høres ihvertfall mer lovende ut enn VG's forsøk...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men med dagens forside, viser tanta i Akersgata at den tar seg selv ytterst høytidelig ...!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Aftenposten kom med 2 forsider...og A-Magasinet var veldig bra... terningkast 6...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ettersom det er de smarteste trærne som blir til A-magasinet,så må det bare bli bra!
![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det har du jaggu rett i! Men "Tanta i Akersgata" er jo et begrep, men jeg burde hektet på anførselstegn ...
![]() TO forsider, EB? Her ute i provinsen så jeg bare ei, og den var, som sagt ....... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Tja, jeg hadde kanskje for store forventninger, men jeg synes det hele ble for likt Dagbladets Magasinet. Det kommer selvsagt delvis av at Dagbladet overtok mye av konseptet til A-magasinet, men Aftenposten burde kunne dratt dette videre. Samtidig er det fint at noe av kvalitetsstoffet fra avisen blir flyttet til magasinet. Det blir litt lettere å lese ved peisen på den måten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Flatt tak og peis????
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
I følge Finn Bjelke i NRK P1 så kommer A-Magasient i et bra toalettformat...ikke peisformat... ellers synes jeg nok VG Helg ligner mer på Dagbladets Magasinet enn det A-Magasinet gjør...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nesten 20 år med magasinet Airways... | EB | Samlerhjørnet | 4 | 06-05-2018 17:25 |
Aftenposten med vanskelig flyplass-quiz | robertaas | Småprat | 8 | 23-10-2017 17:55 |
Aftenposten på tur med TC | LN-MOW | Flyforum | 8 | 10-05-2010 09:38 |
Aftenposten med ukens vintips: | EB | Flyforum | 3 | 24-11-2005 06:18 |
Aftenposten med mye flystoff... | EB | Flyforum | 6 | 01-08-2005 19:34 |