![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På vei til Oslo fra Vigra med LN-DYA, skal på Nor-Shipping 2011!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra flytoget. Satser på røyk- og askefri dag så man kommer seg bort nå og hjem i kveld. Et par ekstra forbehold er tatt og noe ekstra er utstyr er pakket ned i sekken, eks.mobillader.
Ha en fin dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man endelig på plass. Tok litt lengre tid å komme seg på jobb i dag enn planlagt. Men nå er man på plass. Kaffekoppen er fyllt opp, så da kan man sette i gang med dagens gjøremål. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Vel blåst! Godt med vind på desse trakter, men det har dog blitt ei god natt søvn. No er eg på plass bak tastaturet, og klar til dagens oppgåver. Blir nok like hektisk i dag som foregåande dager. Ha ein fin dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morn fra Trondheim #2
Som zico77 sier - vel blåst. Ha rvært skeptisk på om min nye hagepaviljong holdt inatt, men heldigvis berget den. Deilig temperatur dog... ![]() Nå er jeg mere bekymret for den j***a askeskyen, Snart klar for tur til HKG og BKK jeg, og det BØR bli tur..... ![]() Så gjenstår det å ønske alle sammen en trivelig dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Stavanger stengt iflg høytalerinfo på OSL, ny info kl 0830. Vet ikke om det er aske eller noe annet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er vel aske som er problemet på SVG og HAU tenke eg, det betyr vel at helikopter trafikk i Nordsjøen fra SVG er berørt også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Yepp - sone to fra kl. 08, ref asketråden og pressemelding fra Avinor. Pt. ingen norske selskaper som har papirene klare for sone 2, men de jobber vel på spreng.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Asker. Hadde en humpete tur over fjellet med LN-KKD i morges, men ikke plagsomt. En temmelig hektisk uke står foran meg, men ikke verre enn at det er greit gjennomførbart. Det får man leve med når neste uke blir rene ferien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Spanairloungen her paa BCN. Sitter med en glass Cava og venter paa SK4686 som skal ta oss hjem til Oslo etter noen deilige dager i Barcelona. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God litt over lunsj fra Krsand!
Skikkelig windy her i dag. Høsten kom visst tidlig i år! Godt man jobber innendørs. Her blir det møte i kveld, så da er vel den dagen også gått! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
God formiddag fra Alpharetta. Solen skinner og det er allerede 25 grader ute. Regner med en travel dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God ettermiddag fra Oba utafor Alanya, her er det småpene 28 varme i skyggen, men det har utvilsomt vært lengre opp tidligere på dagen.
Første del av reisefølget er på tur til Antalya nå, for å flakse avgårde med DY til OSL, det ble lenge bedt stille bønner om askekaos på Østlandet, så man kunne sitte askefast her nede, men den gang ei. Vi som har igjen ei uke her nede kunne forsåvidt tenkt oss litt askeutvidelse om ei uke, men i får håpe på at Island plugger vulkanene for denne gang og lar det være med en påminnelse! En fortsatt god ettermiddag og kveld til dere alle.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra AUH | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 22-04-2014 17:51 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 20 | 17-04-2014 21:07 |
God morgen fra Doha | nime | Flyforum | 33 | 06-03-2014 00:08 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |