Quote:
Originally Posted by Vede
Jasså så det var deg jeg hentet i dag morges.  Skulle normalt sett ikke være noe problem med bilder av fly som taxer og tar av. Detaljbilder og nærbilder av ting på fly kan det være verre med, men så lenge du ikke legger dem ut er det nok greit. Er nok mest praktisk med et kompaktkamera ja, men har du lyst å ta med speilreflekskamera går det sikkert bra.
Jeg fikk ikke snakket med deg i deg da jeg var opptatt med en Gulfstream hele dagen, men jeg er der mellom 06.00 og 13.30 i morgen.
Hva fikk du gjøre i dag da?
|
Hehe det var nok det ja

Først så losset jeg inn bagasjen inn i LN-
NOG til (Krakow??) å så fikk jeg meg noen kjøre turer rundt flyplassen å hentet-leverte bagasje, etter det så losset vi et Eastern Saab 340 fly. Til slutt var det den hvite saaben som skulle unloades.. Mye som skulle av dette flyet i dag, mye mer en normalt sa de andre karene. Det var skikkelig drittvær men det var veldig kjekt alikevel

Kunne tenke meg jobben allerede

men den hvite sabben var forferdelig å jobbe på

ellers var jeg litt hit å dit før jeg hopper på bussen hjem til kvernevik

Veldig bra opplegg! I morgen skal jeg på sånn innsjekning greier, vet ikke helt hva jeg skal gjøre men jeg håper det ikke blir å sitte på ræva hele dagen.. men uansett så får jeg jo se hvordan de arbeider der

skal på innsjekk på fredag også, så skal jeg på ramp igjen på mandag å så skal jeg være ved gate på tirsdag