![]() |
|
![]() |
#1 |
Flysitter
|
![]()
Sitter å skal bestille en tur til Barcelona nå igjennom E-Bookers. DY kommer som billigste alternativ men ser ingen steder der jeg kan velge bagasje. Kan jeg bestille det ved innsjekk på Gardermoen? Eller må jeg fullføre igjennom E-Bookers og så ta kontakt med DY og bestille bagasje der?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei! Du kan kjøpe bagasje ved innsjekk, men det er dobbel pris fra nettet, 120 kroner pr bag. Det skal gå ann og bestille bagasje på nettet også opptil 24 timer før avreise. Trur det kun er å bruke bookingnr sitt på norwegians hjemmesider, men har ikke prøvd dette selv når jeg har bestillt gjennom en annen side
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dersom man bestiller bagasje ved innsjekking er det dobbelt gebyr. Om ebookers har inkludert bagasjen vet jeg ikke. Skal du bestille noe annet i tillegg, eller kun fly? Hvis det er sistnevnte, er det vel like greit å bestille det på norwegian.no?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flysitter
|
![]()
Er hotell + fly jeg bestiller. Samme pakke med hotell + fly ble 2 tusen kr dyrere på DY sin web side.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis du ikke klarer å bestille bagasje på nettet kan du jo bestille per telefon. Tror det er samme gebyr som online.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flysitter
|
![]()
Okey
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er ikke normalt 1 bag inkludert dersom DY bookes gjennom reisebyrå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
PRS: http://i56.tinypic.com/f0ui6a.png |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Er nok avhengig av reisebyråenes avtaler.
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
Finst det nokon reisebyrå som har inkludert bagasje med Norwegian utan at prisen blir høgare enn prisen utan bagasje på Norwegian.no?
Last edited by eirikub; 16-03-2014 at 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg vet at mitt firma sin reiseavtale med DY er slik at man betaler den prisen som er på nett og rabatten er at man får med setereservasjon og to stk bagasje.
Dette varierer nok fra selskap til selskap. Bare synd at dama på reisekontoret vårt nekter plent å sette med på nødutgang ved booking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Neppe, men VIA Egencia har priser inkl. bagasje og setereservasjon som hvertfall er lavere enn om du bestiller "Pluss-pakke" på norwegian.no. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva kan jeg ha med i (innsjekket) bagasje? | ENTO | Reiseforum | 9 | 19-08-2018 12:51 |
Hva skjedde med tillatt antall bagasje her? | Scandinavian | Småprat | 2 | 28-11-2015 02:34 |
Gjest/familie med igjennom på fastrrack på Værnes | Norfindir | Reiseforum | 13 | 29-10-2014 13:30 |
Ekstra bagasje på fly, hva koster det? | petru26 | Reiseforum | 6 | 26-07-2013 19:03 |
Kamerautstyr igjennom security ? | andreas97sas | Småprat | 12 | 18-05-2012 23:05 |