![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra regntunge romerike. På tur opp til OSL nå, for en dagstur til SVG, DY og SAS*deler transportoppdraget..
Kort om Jeff Dunham*i går kvell, det er lenge siden jeg har ledd så mye av Wigelandsparken.. Dokkene herja med Jeff og etter 2,5 timer hadde latter -og magemuskelene fått kjørt seg.*Mannen har snakketøyet med seg... Absolutt verdt alle penga!! En god dag til dere alle!!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Ny dag, nye muligheter - så gjenstår det jo å se hva dagen byr på av utfordringer. Sånn utover det er det, er det ikke så mye aktivitet som skal foregå. Håper alle får en fin tirsdag ![]()
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig ble det 110ende Juledag!
Det ble frykteleg tidleg oppstandelse i dag da madammen skulle kjøres på flyplassen! Så da kunne man like gjerne gå rett på jobben og det betyr at man kan gå tidligere hjem. For jeg har enda et transportoppdrag i dag da Reisekamerat T også skal avsted til Østligere strøk i dag. Jai kjøre pirrat ja! Ha en våken dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Berlin. Lett last ombord LN-DYO i går kveld, men kun noen og 70 passasjerer. Men det betydde ihvertfall ledig midtsete. Frokost om ikke lenge før man er klart for dag en av konferansen her nede. Dog er det mest spennende hva jeg får for leiligheten min som hadde siste visning i går
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra et regntungt Trondheim
![]() Tidlig oppe idag da junior mått ha tørre bleier og mat av mor, så da kunne man likesågodt dra på jobb. Litt lett jobb idag, før det blir forberedelse til pokerkveld med gutta ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Nettopp kommet hjem fra nattvakt og her er det dønn stille. Finans og innenriksministeren er på jobb og den håpefulle sitter muligens på første rad. Nå er det bare å hive min smukre kropp i bingen mens dagarbeidere holder hjulene i gang.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg på jobb. Bilen er avlevert dekkforhandleren med det resultat at det er stk forvirret dekkmontør(?) og tre sett med felg og dekk som skal skifte partner ![]() Nok å ta fatt i på jobben i dag, så her er det bare å brette ermene opp! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra regntungt Nittedal nærmere bestemt Hagan.
Barna levert i barnehagen og frokosten inntatt. Nå blir det en tur til nye Maxbo på Hvam for å sjekke litt greier før jeg skal i gang med litt maleprosjekter. Etterpå blir det å leke barnehage onkel i et par timer. Alltid artig, hadde det ikke vært for de mengdene med regn som er meldt her utpå dagen. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Good day. SKulle vært en tur i EU i dag, men det ble heldigvis utsatt, så dette blir en "hvit uke" når man ser på reiseaktiviteten. Plutselig god tid til å få tatt unna litt på kontoret også.
I dag skal jeg heller ikke signe opp på Digipost etter å ha lest vilkårene m.m., de får jo Facebook og Google til å se ut som engler i forhold. Får avvente å se om det kommer noe mer fornuftig og seriøst fra andre aktører. Fikk lagt MacBooken under kniven i går, den våknet opp av narkosen frisk som en fisk og er sprekere enn før for en billig penge. Ha en fin dag med eller uten Digipost.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
'Morn!
Gårsdagen virket som det ideelle tidspunktet å vaske bilen på, little did I know at det skulle gå fra +18 grader og blå himmel til +6 og høljende regnevær, er vel like før det blir sendt ut tsunamivarsel ![]() Vel vel, typisk innevær - kort uke på OSL, arbeid imorgen og torsdag før det blir 'langhelg'. Nå tror jeg jaggu steikje at hvis været holder, skal jeg få igang Canonen igjen! ![]() ChinkaChinka, adios! ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Tromsø. Overskyet, men (krysser fingrene) ingen regn og plussgrader - nesten vårstemning, altså. Dagen skal tilbringes med doktoravhandlinga før det blir foreldremøre i barnehagen; en nesten spennende dag... Ha en god dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgen!
Da er det offisielt vår i Bodø City da det var gatefeiing i store deler av sentrum i går! Hadde i tillegg min siste cellegiftkur i går så dagen i dag blir bra! Ha en strålende dag!
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jihaaaaa.......2.370.000 var en grei sum for mitt lille krypinn på 38 kvadrat på beste Bislett. En pristigning på 43% på to-og-et-tredels år rettferdigjør noe godt i glasset i kveld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra South beach, Miami. Soloppgang her borte nå, og hjemreise om ikke så lenge. Crewhotellet til Thomas Cook Scandinavia er i art deco-stil, og lite ser forandret ut fra 40-tallet..Artig at det finnes sånne steder enda, og omtrent bare crew som ligger her. Inne i baren er det av alle ting montert en "link" (flysimulator), og sikkert fornøyelig å bruke etter X-antall drinker...Skulle gjerne hatt flere dager her...
Tally-ho |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gratulerer orhel!
![]() Quote:
G'lunchtid fra Alpharetta. Her var det rock'n'roll night med lyn of torden og stressa bikkjer. Det ga en deilig og kjølig morgen, men nå ser det ut som det ruller inn mer moro. Værmeldingen sa sol og pent, men det stemmer dårlig med det som er over meg nå .... General Tso er lunchgjest i dag, så snart vår lokale kinarestaurant ringer på døren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God natt fra Nærsnes. En innholdsrik dag er historie.
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Som madammen sa "Det jeg ikke vil ha i posten får jeg jo allerede på epost" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|