![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2009
Location: Berlin
Posts: 639
|
![]()
Somsagt, rykten...
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,536
|
![]()
De har ikke vist noen interesse av å overta andres problemer tidligere, og jeg tviler på at de vil begynne nå ... Som de fleste fullserviceselskaper har de interlineavtaler og kan fint styre sin feed fra offlinestasjoner på den måten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 310
|
![]()
Dette er i så fall merkelig at ingen økonomiske journalister har tatt fatt i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2009
Location: Berlin
Posts: 639
|
![]()
Det har väl inte läckt ut?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 310
|
![]()
Ja det er det jeg mener. Hvis det som kommer fram her på forumet er fakta, er det ganske oppsiktsvekkende opplysninger!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,536
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 310
|
![]()
Akkurat nå ser det ut som (i følge nettsiden deres) at de har 15 A330-300 og ingen 340. Men kanskje de har noen lagret?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,536
|
![]()
Iflg Wikipedia og Planespotters har de fem aktive 340-313X og fem -600'er ..
B-2384 var i Vancouver senest i går ... Last edited by LN-MOW; 05-02-2011 at 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 310
|
![]() Quote:
http://www.flychinaeastern.com/about..._eastern.htm?6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2010
Location: Mellan Stockholm och Arlanda
Posts: 629
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,536
|
![]()
De kinesiske selskapene har til nå ikke vært så flinke til dette med flåteplanlegging ... de får jo stort sett fly tildelt av den kinesiske staten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,304
|
![]()
Det at representanter for et selskap besøker et annet betyr ikke nødvendigvis noen ting og er svært vanlig i de fleste bransjer. Det kan rett og slett være noe såpass banalt som å utveksle erfaring
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 148
|
![]()
Emirates/Quatar/Etihad er hatet av alle Europeiske selskaper. De tillater f.eks også 30 kilo bagasje i turist klasse som ingen andre IATA selskaper tillater. Om de kan få en
egen feeder airline til LHR/FRA/CDG osv. på sine betingelser er jeg overbevist om at de byr dersom SK blir lagt ut for salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 148
|
![]() Quote:
med penger og flere pax via en EU feeder som de eier og som de kan styre og endre som de vil, er sikkert hyggelig uansett pris. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,304
|
![]() Quote:
Og hvorfor blander du inn IATA her, bortsett fra for å understreke at innlegget ditt er fullt av faktafeil? Emirates, Qatar Airways og Etihad Airways er alle medlemmer av IATA, sammen med 227 andre flyselskaper http://www.iata.org/membership/Pages/airlines.aspx Og det skrives Qatar uten u |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 148
|
![]() Quote:
Om et selskap er medlem av IATA gir overhodet ikke de samme fordeler som om du eier et selskap og styrer selv, og du kan selv kan bestemme priser og cnx tider, sammenfallende service vilkår osv. Med ditt syn hadde man ikke trengt flyallianser/konsolderinger for man har jo IATA ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,536
|
![]()
Det finnes baade LCC'er og fullservice-selskaper i IATA, saa aa blande inn dem her blir veldig feil ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,304
|
![]() Quote:
Og du trekker konklusjoner basert på hva du tror jeg skriver som er såpass hinsidig feil at det rett og slett blir latterlig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Tilbake på sporet , hva har nå egentlig SAS , som noen ønsker å betale for/eller overta gjelden på ?
Man flyr årlig rundt 25M PAX her oppe i Nord. Man har ganske mange slot på LHR , og noen få på FRA Man har et "merke" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Swiss splittes i to selskaber | jefi99 | Flyforum | 12 | 09-02-2015 13:33 |
3 Selskaber fra ørkenen truer freden | sk931 | Flyforum | 5 | 25-01-2011 15:50 |
USA selskaber konkurs..spørgsmål om tid ifølge... | sk931 | Flyforum | 47 | 06-06-2008 15:58 |
Skatteproblemerne er store for SAS-piloterne | Guest | Flyforum | 1 | 08-03-2006 21:15 |
store SAS cuts i KBH | Guest | Flyforum | 7 | 30-09-2005 15:56 |