![]() |
|
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
767-200 hadde vært godt nytt for pax'en med bedre benplass, PTV's og ikke minst at det er en widebody.
762'ene til CO har 25 på business og 149 på economy, 752 har henholdsvis 16 og 156. Så det hele ender vel opp med et spørsmål om det blir mer businesspax kontra oss andre blant de "uvaskede massene". En annen ting som kanskje kan føre til B762 er om det blir mer cargo ombord, men det er vel kanskje mindre trolig?
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finnair med sommerrute til San Francisco - Og andre økninger S17 | Someone | Flyforum | 6 | 10-10-2016 13:55 |
Luftige planer om ny stor flyplass i syd Sverige | MartinL | Flyforum | 4 | 18-03-2010 12:11 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |
Danmark+Sverige vil presse Norge | Hurum | Flyforum | 22 | 24-09-2006 23:48 |
Easyjet i Norge og Sverige | jb1 | Flyforum | 7 | 23-09-2004 11:34 |