![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() At man ikke rekker møter var henspeilet på at avgangen til KRS om morgenen går så sent at man i absolutt beste fall rekker noe klokka 9.30, ellers blir det fort vekk klokka 10 før man er på plass. Og jeg skal ikke uttale meg om alle andre bizpax, men det er for sent for meg når jeg skal til litt større byer iallefall.
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
SAS flyr seks-syv daglige avganger (åtte-ni i sommerprogrammet) mot Norwegians tre (fem i sommerprogrammet). Ergo er det ikke rart Norwegians fleksible billetter koster 300 kr. mindre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Fra OSL til TOS på ettermiddagen har man følgende alternativer: SK 1620 DY 1715 SK 1835 SK rundt kl 21? Har jeg f.eks. booket 1715 avgangen med DY fra OSL til TOS og så finner jeg ut at jeg er ferdig i tide til å rekke 1620 avgangen til SK, så ringer jeg til SAS og booker meg på den flighten. Deretter ringer jeg til DY og kansellerer (jeg trenger vel strengt tatt ikke ringe - det er vel bare å ikke møte opp, så blir jeg ikke belastet for reisen). Hadde jeg opprinnelig vært booket på SK kl 1835 måtte jeg uansett tatt kontakt med SAS for å booke om. Jeg har vanskelig for å se at dette er en big deal. Av og til passer det ene selskapet og av og til passer det andre. Last edited by TOS; 24-01-2011 at 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() Tråden her handlet jo egentlig om forskjellen mellom DY og SK på OSL-KRS, som er en rute hvor den aktøren med best rutetilbud kan ta seg bedre betalt På ruter hvor det flys 10x daglig vinge mot vinge er situasjonen en annen, og det er ikke det som egentlig ble diskutert her |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() (Uten at jeg kjenner til OSL-TOS da jeg aldri flyr den, imotsettning til OSL-KRS som jeg etterhvert har blitt en "spesialist" på) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med SAS fra OSL til KRS - ORD-LHR-OSL:BA | Cecilie | Reiseforum | 12 | 22-03-2013 15:52 |
Prisforskjell... | jameson82 | Reiseforum | 3 | 17-11-2010 20:39 |
SK311(HAU - OSL) og SK213(OSL - KRS) | CNO324 | Register- og ATC-Forum | 3 | 05-11-2009 20:49 |
OSL-KRS | mikro | Flyforum | 2 | 23-07-2007 22:19 |