![]() |
|
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Som sagt, det er flere "grupper" som ville hatt interesse av ei slik rute. Så er det klart at den antakelig også ville gå bedre om sommeren. I forhold til ruta til London, vil jo Norwegian ha den fordelen at de er en av de større aktørene i Finland, når de åpner base. dvs, at ruta eksisterer blir fort kjent og er reklame i seg sjøl. Du vil ikke vite hvor mange briter jeg har snakka med i Tromsø som ikke ante at det gikk an å fly direkte fra Gatwick...
Har mindre tru på ARN, det er i så fall som sommerrute, og SAS har hatt den som sommerrute for folk med dårlig tid, som er stinne av gryn (jf. direkte+pris). En kan heller spørre seg hvem i all verden som skal ta fly mellom Tromsø og Stockholm, utenom turister sommerstid, fortoner det seg som et breiere grunnlag t/r Helsinki. Finnair har jo også hatt sommerruter Finnmark i flere år tidligere, og sjøl om Lakselv er nærmere Nordkapp, så nekter jeg å tru at passasjergrunnlaget dit er bedre enn til Tromsø. Købehavn trur jeg er for langt, hva skulle hensikten være? Å sende folk til SAS IC? Da har jeg like mye, eller kanskje mer, tru på at KLM begynner å fly TOS-AMS |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air New Zealand legger ned London | jameson82 | Flyforum | 20 | 01-06-2023 11:46 |
Norwegian legger om Tromsø-London til vinterrute | Someone | Flyforum | 2 | 06-10-2021 14:53 |
Norwegian legger ned Værnes - Tromsø | CK | Flyforum | 20 | 31-01-2016 05:04 |
airBaltic legger ned Riga-Tromsø | Glenn | Flyforum | 1 | 09-10-2011 18:46 |
Air Baltic legger ned Tromsø-Riga | LN-RPL | Flyforum | 11 | 24-10-2009 19:07 |