![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ble faktisk nødt til å slå inn PIN både på Elkjøp (Tromsø) forrige uke og på Clarion OSL Hotel idag. Måtte grave langt bak i hjernerøttene da :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det skal komme opp ett valg som heter "signer" el i terminalen. Da får du brukt kortet uten kode, men må vise legitimasjon om du handler på en seriøs plass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Trangsynt
|
![]()
Jepp, jeg trykket bare F1 der det stod "signer" på automaten før jeg fikk PIN koden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
F1 trykker jeg da hver gang jeg bruker Dinerskortet til å betale med på Rimi...
![]() |
#65 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kom kodekonvolutt i dag, inneholdet både PIN-kode og tlf-nummer med kode for å endre PIN. Bra! (De har et 800-nummer for PIN-kode-endring, samt instruks for å kun bruke norsk mobil til å kontakte dem med er jo bare bortkasta penger for alle parter unntatt telelskapet)
![]() |
#66 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da er perioden over, og det er bare å vente på de 12.000 poeng. Kan vel fort ta litt tid tenker jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg fikk mitt kort i Desember 2010, og fikk
beskjed at mine poeng vil komme inn 7. mars - dvs. etter at man har mottatt sin andre faktura.
![]() |
#68 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har fått poengene sine, eller må alle vente til 7 mars? Jeg har ikke fått noe slikt brev, men fikk faktura, og der fikk jeg opplyst at jeg til nå har opptjent rundt 500 EB-poeng på bakgrunn av mine kjøp, men de 12000 poengene var ikke nevnt!
Rart.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg fikk det samme, og sendte en e-post til kundeservice på torsdag. Har ikke fått noe svar ennå, men skal poste her når (hvis?) det kommer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Trangsynt
|
![]()
Stod heller ikke noe om de 12000 poengene hos meg...håper det ikke blir noe tull nå da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fått testet kortet en måneds tid - var skuffet over dekningen i USA. Småsteder tok ikke Diners (greit nok), men steder som skulle ta det (merket med "Diners" eller "Discover") var en hit-n-miss og rundt halvparten greide ikke å lese kortet.
![]() |
#72 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har brukt mitt en måned. Dekningen i Sveits er ganske bra, brukte det på vanlige butikker, i skianlegget osv. Dessverre funket det ikke når jeg skulle kjøpe espresso-maskin her i Norge.
Dinerslounge er også et pluss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg skal poste oppdatering, så fort vi kommer til 7. mars -
når poengene (forhåpentligvis) kommer. Jeg forstod det slik, at EB-poengene vil komme xx antall dager ette at andre faktura har gått til forfall - om dette gjelder kun meg (evt. avhengig av når man fikk kortet osv.) eller alle vet jeg dog ikke.
![]() |
#74 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser på reklame-banner på osl at man nå kan få 6000 poeng dersom man har 6? handler før 1.april.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fikk nettopp svar fra kundeservise. Poengene kommer på konto i mars, men de vil ikke vises på fakturaen.
Last edited by BårdK; 08-02-2011 at 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har akkurat samme erfaringen. Først rister de på hodet når de ser Dinerskortet. Når du så snur det og viser fram Discover-logoen, prøver de likevel. Men så virker det ikke i terminalen deres uansett. Argh!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
flere steder: "Inngående poengsaldo: 12.000" "Diverse justering: 12.000" samt, "12.000 Extra point" - så er tydeligvis at disse poengene er i "systemet" i allefall.
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Så dukket det plutselig opp 12.000 blanke fine
EuroBonus-poeng inn på kontoen, enda jeg fikk beskjed om at dette ikke skulle komme inn før ca. 7. mars 2011. Nu vel, jeg klager ikke - har kun brukt kortet tre ganger og ikke fått noen faktura enda (Svensk kort, hvor det ikke var knyttet noen regler for bruk av kortet - for å få poengene) ![]() Uansett fint å se at dette gikk såpass smidig, pluss i margen til Diners!
![]() |
#79 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ingenting hos meg enda...... men vi venter på 7 mars.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Trangsynt
|
![]()
Fikk faktura idag...ingen sted er det nevnt 12000 poeng...får håpe de kommer den 7. da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diners Club Norge og Globecard | KristianSk | Reiseforum | 0 | 14-01-2015 15:16 |
SAS EB Diners Club | orhel | Reiseforum | 9 | 07-05-2012 13:01 |
Doble SAS EuroBonus-poeng ved betaling med Diners Club | FlightDeck | Reiseforum | 3 | 03-11-2011 08:06 |
Velg PIN-kode til ditt Diners Club-kort | TG923 | Reiseforum | 1 | 06-06-2010 02:55 |
SAS + Diners Club og Eurocard = sant | EB | Flyforum | 5 | 09-05-2005 16:49 |