![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
...er nå lagt ut for salg.
Norwegian har lagt ut neste års sommerprogram, hvor du kan booke billetter til en rekke destinasjoner i Europa og Norge. Oslo til/fra: Hamburg fra 296 kroner London fra 356 kroner Berlin, Paris, Warszawa, Budapest og Krakow fra 396 kroner Split, Dubrovnik, Faro, Murcia og Pisa fra 596 kroner Bergen til/fra: London fra 356 kroner Paris og Praha fra 396 kroner Dubrovnik fra 596 kroner Trondheim til/fra: London fra 356 kroner Praha fra 396 kroner Dubrovnik fra 596 kroner Innenriks til/fra Oslo: Tromsø, Alta, Bodø og Harstad/Narvik fra 495 kroner. Ytterligere ruter legges ut senere. Rutene som opereres i samarbeid med Sterling er ennå ikke lagt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Blir nok DY til Italia neste sommer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Du skal se det kanskje kommer flere italienske destinasjoner i framtiden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hvilke nye destinasjoner blir å finne på Norwegians rutekart fra 2006?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I Italia ville jeg tro at Palermo, Bologna og Napoli kan være aktuelle.
Ellers så er vel ruter til Barcelona, Valencia, Sevilla, Tallinn, Riga, St.Petersburg, Moskva aktuelle....kanskje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg setter penger på disse, som også Kjosern har hintet til. (de fra bergen i alle fall)
Bergen - København Bergen - Berlin Bergen - Newcastle Oslo - St petersburg Oslo - Istambul Oslo - Reykjavik Oslo - Barcelona Oslo - Newcastle
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bergen og Trondheim vil nok få flere ruter ja....og forhåpentligvis kommer det en ny utenlandsrute til Stavanger også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
SVG-SXF ville vært bra!
Det samme ville en utenlandsrute fra Nord-Norge vært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
St Petersburg, Newcastle har Norwegian presentert som mulig tidligere.
Men det spørs om tre fly blir i minste laget om de også skal styrke eksisterende ruter. men etter de ekspansjons tempoet norwegian har vist oss innen nye ruter og flyflåte er jeg alt annet enn pessimistisk!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
e-mailen lå ute på nettet før. jeg sendte en mail til han rett etter at de begynte å ekspandere så raskt. da hadde de ikke noen kart over deres destinasjoner på deres hjemmeside. Han svarte at de hadde vært inne på tanken og kunne forstå at det kunne virke rotete med så mange destinasjoner og ingen kart.
Og så to uker senere hadde Norwegian rutekart på sine nettsider! ![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
anne.grete.ellingsen@norwegian.no ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hun er flink til å svare i alle fall. Har sendt henne mail angående skole prosjekter om Norwegian og har alltid fått raskt svar!
Ikke verst av en organisasjon som tilsynelatene har så mye å gjøre og som tar seg tid til å svare på mail. det synes jeg er en diger PLUSS!!!!
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Forundrer meg at de ikke har sett potensialet i en rute TOS-(EVE?)-BOO-TRD, og en nånnståpp TOS-TRD. Jada, jeg vet at de hadde en og la den ned, men hva med å prøve med rutetider som var brukbare for paxen oxo? Korte ruter som burde passe bra for effektiviteten i en LCC. Nå som de har så mange utenlandsruter forsvinner noe av effektivitetsfordelen deres pr avgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå når Transavia har trukket seg ut burde det vel AMS være en høyaktuell destiansjon for Norwegian?
Amsterdam er jo en av Europas største turistbyer, og etter hva jeg skjønte var det ikke manglende belegg som gjorde at Transavia trakk seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Så langt har jo Norwegian ikke satset på multi-leg-flyvninger. Strider litt imot prinsippet for LCC. Når det gjelder Amsterdam så er det sikkert et marked der, men ser at både SAS og KLM har lave priser allerede på denne strekningen så det hadde nok blitt ganske tøft vil jeg tro. KLM flyr jo fra alle Oslo, Sandefjord, Kristiansand, Stavanger, Bergen og Trondheim allerede. SAS fra Oslo. Sterling utvider sin rute fra CPH til AMS til 2 daglige avgnger i vinterprogrammet sitt ifølge Boarding, så det er nok et marked. Jeg tror Norwegian heller burde satse på f.eks Riga og Tallinn som "vokser" for tiden....og ikke nødvendigvis fra Oslo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vil vel ikke si at prisene til SAS og KL er SÅ lave.
Riktignok er det mulig å få tak i billige billetter med KL hvis man bestiller et halvt år i forveien, men der kommer de "dumme" reglene inn med kun t/r, må være borte natt til lørdag eller søndag, ikke mulig å forandre billetten osv. Norwegian kunne sikkert klart å holde lavere priser, spes hvis de satset på Rotterdam Airport som sikkert er en mye billigere flyplass å bruke enn Schipol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Med SAS finner jeg billetter til 1700,- 2 uker fram i tid så du trenger absolutt ikke bestille et halvt år frem i tid som du påstår. Og med SAS kan du reise en veg. Sterling flyr via CPH til Amsterdam og skal ha godt over 2000,-kr for samme turen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Joda, det er mulig å få tak i de billigste billettene hvis man er villig til å reise på svært lite attraktive tidspunkt.
Hvem har f.eks lyst til å reise hjem kl 8.30 søndag morgen etter en helg i Amsterdam? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
1265,- kr t/r klarte jeg ikke å finne med KL helgen om 2 uker, men derimot en billett til 1767,- med avgang fra OSL kl. 1910 fredag kveld og retur k. 0805 søndag morgen. rimelig uaktuelt for de fleste skulle man tro.
Med SAS klarte jeg ikke å finne noe billigere enn 3009 kr t/r. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian: Pause på Las Vegas-rutene i sommerprogrammet | sirpjalle | Flyforum | 23 | 26-11-2016 08:34 |
Sommerprogrammet | Arrow | Flyforum | 0 | 21-02-2006 02:29 |
Norwegian til Düsseldorf fra sommerprogrammet | LN-KOG | Flyforum | 20 | 08-12-2005 06:09 |
Sommerprogrammet '05 | LN-MOW | Flyforum | 32 | 26-11-2004 16:10 |