![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2010
Location: Hjemme
Posts: 608
|
![]()
Noe tall har ikke jeg heller, men hverdagskost er det ikke akkurat. Tallene du referer til tilsier jo ca 7-8% av de produserte, kanskje ikke så få, men mange er det ikke. Så alt er vel relativt som du sier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,549
|
![]()
Men så har vel ikke disse eksistert i stort mer enn et år så vidt jeg husker, så det dukker nok opp på fler og fler maskiner etter hvert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Britannia 767, Premiair A330 og Spanair 767 modeller | ENGM/- | Samlerhjørnet | 0 | 13-04-2015 12:01 |
Hvorfor er Atlas Air på vei til OSL med 767? | Nja | Småprat | 5 | 01-07-2014 15:27 |
Boeing har begynt å sette sammen 767 nummer 1000 | LN-MOW | Flyforum | 5 | 08-09-2010 12:41 |
OSL 20.04 - SAS 330/340 (med bilder inni), Continental 767 og TUI 767 | tafpl | Bilder & foto | 30 | 25-04-2010 13:13 |
767 på vei til oslo nå! | baselutvann | Flyforum | 6 | 16-06-2009 21:42 |