![]() |
|
![]() |
#41 |
Trangsynt
|
![]()
Da kom kortet idag. Men er det jeg som har misforstått litt...er det ikke 45 eller 60 dager rentefri kreditt på dette kortet? Er jo det på omtrent alle andre kort...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
45 dager er vel det maksimale du får. Dersom du kjøper noe den 1. i måneden så vil forfallet være den 15. i måneden etter. Men kjøper du noe den 30 eller 31 i måneden så kan du risikere at du kun får 15 dager (fremdeles forfall 15. i måneden etter), så 15 - 45 dager er vel en mer korrekt framstilling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Leste i tilsvarende tråd på FT at Diners har dårligere reiseforsikring enn Mastercard. Kan noen utdype, avkrefte eller bekrefte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Trangsynt
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Med Diners Club har du inntil 45 dagers rentefri betalingsutsettelse. Fakturaen sendes deg i begynnelsen av hver måned.
http://www.dinersclub.no/pow/wcp/dinersno.asp Jeg har forfall den 20. i måneden på mine Dinerskort
![]() |
#46 |
Trangsynt
|
![]()
Takker så mye!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg postla dette søknadsskjemaet på nyttårsaften, og i dag kom Dinerskortet i posten, så det må sies å ha gått fort! Dog må jeg vente noen dager på kodene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg postet det 11. desember og fikk hentelapp 29. desember. Hentet kortet i går, og har bestilt 4 flyreiser allerede, så 12 000 poeng bør være innen rekkevidde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Brukte kortet på en jobbreise t/r OSL-CPH i går, og det ble 6 transaksjoner på kortet. Transaksjon nummer 5 og utløsende for 12.000 poeng var flytoget OSL-Oslo S :-)
Nå er det bare å vente på poengene.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har hatt kortet i ca 14 dager nå, men har ikke fått pinkoder. Flere som venter på disse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Med kortet fikk jeg et skriv med et telefonnummer og en kode for selv å velge pinkode via en telefonsvarer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Dersom DY til LGW, Nr. 1 Lounge er meget bra med utsikt til oppstillingsplass og rullebanen. Grei mat servert ved bordene. Også alle drikkevarer blir servert ved bordene. Koste meg i går mens fruen var mye i "kjøpesenteret" ....
Sjekket ikke den andre Dinersloungen, Servisair der. Beliggenheten kommer ikke opp i mot nr. 1 for flygærne.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tror det stod i det medfølgende skrivet at dersom man ikke selv valgte kode ila. 14 dager skulle det bli tilsendt kode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk brevet i dag, men fristen som var satt for å lage egen koda var satt til 9 januar..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kodevalg er mulig, beskrevet på http://www.dinersclub.no/pow/wcp/dinersno.asp
Selv har jeg hatt Diners i snart 20 år, og kan knapt huske at jeg har brukt koden
![]() |
#60 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Diners trenger du ikke kode annet enn ved minibank. Ingen chip, signer regning som i gamle dager, vis leg i Norge. Swiper kortet til høyre i maskinen.
Brukt det to ganger i dag, uten EB poeng. Tilbudet gjelder ikke meg. På kortet står det member since 1970, lenge før bonuspoeng etc.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diners Club Norge og Globecard | KristianSk | Reiseforum | 0 | 14-01-2015 15:16 |
SAS EB Diners Club | orhel | Reiseforum | 9 | 07-05-2012 13:01 |
Doble SAS EuroBonus-poeng ved betaling med Diners Club | FlightDeck | Reiseforum | 3 | 03-11-2011 08:06 |
Velg PIN-kode til ditt Diners Club-kort | TG923 | Reiseforum | 1 | 06-06-2010 02:55 |
SAS + Diners Club og Eurocard = sant | EB | Flyforum | 5 | 09-05-2005 16:49 |