![]() |
|
|
![]() |
#1 | ||||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
Når du sjekker inn på nett så kan du endre sete inntil du skriver ut boarding-kortet, da låses det. Så taktikken er evt. å sjekke inn, men ikke gå lenger enn å bekrefte setevalg for så å se etter om det er endringer nærmere avgang. Quote:
Og hvis du ser litt på detaljene så vil milene dine eks. gi en upgrade OSL-LHR-LAX fra Y+ til CW en vei. Samtidig tjener du 15.000 mil på en slik tur så da går det opp i opp (dvs. en "evighetsmaskin"). Quote:
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg ser at man kan kjøpe miles på BA, 24000 miles tror jeg kostet 545 €. kan det lønne seg å kjøpe miles for å så å betale for upgrade/billetter? Last edited by jcnorway; 04-01-2011 at 09:54. Reason: Fikset quoting |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Om du vil kan du f.eks sjekke TR'en min her |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Da kan det nevnes at jeg har meldt meg in i miles club til Us airways. Jeg fikk desverre ikke nyttet meg av tilbudet siden jeg ikke oppdaget det før det hvar forsent.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Noen ganger kan det lønne seg, men ofte er det veldig marginalt å spare. Kjøper du full CW så tjener du flere mil, og man kan ikke oppgradere på alle billetter/avganger.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BA Executive Club, Avios, oppgraderinger m.v. | ljomer | Reiseforum | 410 | 15-02-2025 16:34 |
Ny BA First og Club World promo | Brandal | Reiseforum | 8 | 05-10-2009 20:55 |
BA Club World - ny eller gammel? | pgaa | Flyforum | 27 | 10-01-2008 04:14 |
BA oppgraderer Club World | MD90 | Flyforum | 1 | 14-02-2005 20:44 |