![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Akkurat nå ser det ut som mulighet for to.. Hvilke andre steder i MUC nabolaget kan vi drikke weissbier på julaften ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Du får trøste deg med denne: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=78412 Lykke til og god jul i tilfelle vi ikke hører noe fra deg før senere ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tusen takk... Spiller ingen rolle hvor vi er på julaften.. Ingen venter på oss. Andre steder kan være mer gøy enn Lillestrøm
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vet ikke hva sjansen er for å komme med når det er 10 minutter igjen til avgang. Ser de fortsatt står på standby-lista.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Julaften er vel ikke de store ute-dagene nedover i Europa heller. Det meste er nok stengt. Jeg kan vel knapt tenke meg noe mer kjedelig, enn å sitte på et dødsstille hotell på Julaften et eller annet sted i Europa. Da heller sitte hjemme alene! Men, det er jo en god grunn til å
![]() God tur Reidar! Håper det løser seg for dere! CO er vel forpliktet til å få dere helt hjem siden de har avlyst avgangen du hadde billett til? Og GOD JUL! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Flyklapper
|
![]()
Ser ikke ut som de kom med ... de er nok flyttet til en annen flight ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du får holde oss oppdatert på hjemreisen Reidar! Forstår jeg deg riktig virker det ikke som om dette er noen kjempekrise for deg. Uanmeldte hendelser som dette bidrar jo en smule til å gjøre reising litt spennende? Jeg ønsker deg uansett lykke til, og hvor enn julefeiringen din finner sted så håper jeg du gjør det beste ut av det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Ramada EWR... He he, det ble ikke weissbier:rolleye
Fikk plass på 38 i morgen, men ikke de vanlige seter 21 . Men det ordner jeg fra iPaden i kveld innen 24 t grensen.. De er ledige. ![]() Drar ned på Manhatten i morgen og koser oss .... Fruen på Macys og jeg på nabobula ( fast gjest ) ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God tur Reidar.
21EF var reservert før EWR begynte å tøyse det til... God tur, skal se om greier å komme opp å hilse på ved ankomst. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skulle lengselen etter norsk øl (ikke 100% sikker på om de har juleøl) kan du ta turen til The Blind Tiger på hjørnet Bleecker/Jones street i Greenwich Village. Der har de Nøgne Ø på flaske. Utvalget varierer noe, er du heldig har de Julevarianter eller Wit.
http://www.blindtigeralehouse.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
NorFlyer Front Row
|
![]()
Hvis det er av interesse er sk904/sk849 den 23. et alternativ med masse ledig... Fortsatt noen timer til avgang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for tips. Alt vel sitter i Presidents ved gate 80 med noe godt i glasset.
Larsabel takk for øltips. Når fruen er løs i Macy's er jeg på 33 gate tvers over Hotel Penn ligger tre irske puber. Rølpepub ( nå dessverre stengt , siden mai ), unionpub og elegant Stout. Sistnevnte har et topp utvalg av øl fra hele verden ok restaurant. Tok Chimay Blå i dag . Jada, den hold 9 %: ![]() Til A 330, vi kan vel møtes en dag på min pub i Lillestrøm. Kuøturpuben.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
[QUOTE=SQ 777;588849]Takk for tips. Alt vel sitter i Presidents ved gate 80 med noe godt i glasset.
Larsabel takk for øltips. Når fruen er løs i Macy's er jeg på 33 gate tvers over Hotel Penn ligger tre irske puber. Rølpepub ( nå dessverre stengt , siden mai ), unionpub og elegant Stout. Sistnevnte har et topp utvalg av øl fra hele verden ok restaurant. Tok Chimay Blå i dag . Jada, den hold 9 %: ![]() Til A 330, vi kan vel møtes en dag på min pub i Lillestrøm. Kulturpuben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Det er to meget gode ølsteder ikke så langt fra Macy's. The Blind Tiger er legendarisk i ølkretser, men ikke så langt unna er også Rattle'n'Hum. De ligger i 33rd street, mellom 5th og Madison, med et meget bra utvalg amerikansk mikrobrygg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK 907 kansellert? (25/3) | LN-DYA | Register- og ATC-Forum | 4 | 26-03-2016 01:42 |
UA kansellert i dag | SQ 777 | Småprat | 3 | 14-12-2013 20:11 |
SK4015 kansellert 11.12.13 | TriStar | Småprat | 12 | 11-12-2013 23:00 |
SK2534 kansellert? | Oteren | Småprat | 2 | 07-10-2011 11:17 |
KLM Kansellert | FlyboyKarsten | Flyforum | 4 | 14-12-2010 16:19 |