![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Men som sagt, så følger jeg heller ikke voldsomt med i hvad bag-trenden er ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() Helly Hansen selger faktisk mer enn noen sinne (og slår godt ann hos de trendye), de gjør det faktisk også ganske bra mot den profesjonelle maritime industrien. Fraværet i Danmark kan nok være en noe høy pris? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() Last edited by SudCaravelle; 16-12-2010 at 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Når man leser betingelsene for bagen, så kan det nesten virke som man får en gratis bag lagt på alle bestillingene sine, og dermed ikke behøver å bruke den fysiske bagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg har mottatt mange ransler, bagger og pcvesker med reklame på igjennom livet og disse har alltid vært gratis. (Har fått flere SAS trillekofferter som har ett diskret SAS merke foran og en flott bag som står SAS Flight Academy, alle gratis og selvsagt gratis å sjekke inn ![]() Ikke tale om at jeg vil betale 1200 bols for å tasse rundt med en Norwegian bag eller en SAS bag for den del... Last edited by Tommy777; 16-12-2010 at 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
MOD
Vi ber om at alle holder seg mest mulig til topic som er DY med sin kjøp en bag og ta den med gratis, og ikke motediskusjoner ![]() /MOD |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var en tøff måte å skape litt blest på. Liker denne typen markedsføring veldig godt - annerledes og samtidig gir den mottakeren noe tilbake.
Skjønner ikke helt innleggene her som synes det er for dyrt for en bag - regnestykket mitt ser slik ut: du betaler 1299 for en bra bag. I tillegg får du sjekket den inn gratis ut 2011. Trenger du en bag og reiser litt med DY er dette en bra deal. Tror ikke det er så mange som kjøper bagen bare for å slippe innsjekkingsgebyr... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Vi løper alle (de aller aller fleste) rundt som levende reklamestolper på en eller annen måte. Selv om jeg ikke trenger bagen og ikke har behov for så mye DY-transport synes jeg det var en kjempegod og kreativ ide fra "diamanten" på Fornebu. Hva med et Norwegian-skitrekk neste gang? (hint, hint)
![]() |
#32 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hva er merkelig med det? Kofferten var jo flott og oser kvalitet. Mange vil jo også reklamere for et produkt de liker godt, nemlig DY.
![]() |
#33 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ide av Norwegian.
Har selv en bag av samme type, men et annet merke, og har brukt den veldig mye. På bar asfalt går den på hjul, og når snøen laver ned går den lett opp på ryggen. I motsetning til TNF-bagene har de hjul og håndtak, noe som er veldig bra. HH sponser flere av verdens råeste skikjørere, så det er ikke noe å si på hverken image eller kvalitet. Selv er jeg veldig glad for at jobben supplerer bager av nesten samme type, uten antydning til en liten firmalogo engang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godt sagt! Har kjøpt en selv og dette er en god deal - billligere enn å kjøpe bare HH-bag uten avtale. Synte også baggen var tøff jeg, men det er min smak:-) Blir spennende å se om man må kjøpe ny bag for 2012 eller om man bare kan betale en fee for et nytt år. Tror dette kan bli populært, ja.
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Oser av kvalitet? Jeg synes den fremstår som billig med all den reklamen. Jeg liker Norwegian - men skjønner ikke hvorfor jeg skal reklamere for dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Om du ikke liker å reklamere for Norwegian er det jo bare å la være å kjøpe den. Ikke verre enn det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
hehe. Oser av kvalitet. Bruker du denne setningen om en Rolls Royce Phantom, så skal jeg ikke arrestere deg, men på denne bagen blir det feil.
Noen som vet hva denne bagen koster i innkjøp? Jeg vil ikke bli forundret hvis det er under 200 kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Helly Hansen har vel aldri vært hverken spesielt billig eller dårlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Her er baggen hos HH: http://shop.hellyhansen.com/NO/item/...src&t_type=cat
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sjekk inn CO | C-klasse | Reiseforum | 2 | 10-07-2010 22:17 |
Sjekk inn med Norwegian på Oslo S | MartinL | Flyforum | 13 | 16-12-2009 17:23 |
Sjekk inn på nettet | LCH78 | Flyforum | 1 | 08-03-2006 21:11 |
Internett sjekk inn | enml | Flyforum | 2 | 02-05-2005 12:55 |