![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tusen takk for en kjempehyggelig kveld!
![]() God mat og godt felleskap,. og jeg ønsker alle et godt forumliv videre, med takk til CK for alle de årene han har dratt skuta og samtidig vil jeg gi min honnør til Discus, Someone og Gustavf for å ha tatt ballen videre, og jeg gir min fulle støtte til det nye styret. heia Flyprat! vi blir så mye fattigere uten
![]() |
#62 |
DC10 Simulator
|
![]()
Takk for en hyggelig kveld alle sammen. Artig å se ansikter bak også. Fortsatt God Jul og lykke til videre med det nye styret.
Mvh Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Takk for hyggelig kveld, som begynte på Oslo Mekaniske, før det ble middag på Vognmand Nilsen og endte opp på Ivars Kro
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker for en hyggelig kveld i går ! Ivars Kro skal man ikke kimse med. De hadde jo nydelig musikk !
![]()
![]() |
#67 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Det er jo på ingen måte like ubrunt som Lompa og den som ender opp første etasje, og ikke pianobaren vi var i, har fortsatt mulighet til å bli klådd på av 70-årige enker til toner av dänsband.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
DC10 Simulator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Skikkelige snauskaller!
Du har ikke forvekslet bilder fra flyforum sitt julebord med nynazistene sitt?? ![]() Noen bilder sier du! Ser bare ett jeg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Free Luigi
|
![]()
Ha ha ha ha Bizflyer, du er nå god
![]() ![]() Hvem er'n karn som hadde glemt dressjakka hjemme? Ved siden av en nordlenning ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Trykk på bildet også bla deg gjennom albummet. Da dukker flere bilder opp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Takk for godt lag alle. Min bedre halvdel og jeg er tilbake i snøværet i sørvest etter en trivelig samling. Hun sier hun deltar ved neste mulighet også og jeg har ikke tenkt å si nei. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Hvem er herren i kjole & hvitt mellom Someone og CK? En frimurer som hadde gått feil?? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Savnet dere i går, der jeg satt på VS029 fra LGW til BGI. Hadde en gansske ubehagelig reise. Flyet var fult, og hadde bare plass til en av oss tre, men så fikk vi tilbud om klappsete til kona og meg, mens dattera på 8 satt bak på rad 57. Første gang jeg har sittet oppe i en 747, men 8 timer på klappsete er ikke behagelig. Hadde vært bedre på Vognmand Jensen tror jeg.
Hvor er bildene fra gårsdagens julebord? Hilsen en frysende IMM på Barbados (med høy feber)
![]() |
#75 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Ja, takk for en hyggelig kveld. Det ble ikke sent for min del, men selskapet var meget hyggelig så lenge det varte. Som det fremgår av bildene er det riktignok ikke mange damer som henger seg på. Da var det imidlertid svært hyggelig å hilse på fruen til OJB, som jeg tror er ualminnelig tålmodig med sin manns flyinteresse.
![]() Tusen takk for "Hvorfor fly flyr", også. Det var da så altfor meget, men jeg satte veldig pris på den. (God bedring, LA! Høres kjipt ut.) Kristian |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord: Oslo 11 desember - Oslo Spiseforretning 19:00 | Someone | Flyforum | 60 | 12-12-2012 21:54 |
Scanair julebord 2010. I'm leaving on a jetplane. | Hickok | TripReports | 27 | 14-06-2010 02:27 |
Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember | EB | Flyforum | 116 | 20-12-2009 19:14 |
Scanair-julebord i Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 204 | 26-01-2009 21:52 |
Scanair's Julebord | Someone | TripReports | 20 | 18-12-2006 17:04 |